quote:Op zondag 8 november 2009 22:37 schreef beertenderrr het volgende:
vertel je hem dan tijdens de rit ook dat je transacties maakt bij de mcdonalds van dezelfde bedragen, maar dan in euro's?
Ik ga ook zo wat short's kopenquote:Op maandag 9 november 2009 09:12 schreef Vandergeld het volgende:
Hoog openen, laag eindigen vandaag. Net ook goud shorts gekocht.
Gequote, voor referentiequote:Op maandag 9 november 2009 09:12 schreef Vandergeld het volgende:
Hoog openen, laag eindigen vandaag. Net ook goud shorts gekocht.
Die mensen zijn blij dat ze een dag werk hebben. Zelf loop ik altijd graag, maar nam in Indonesie vaak een taxi om toch wat geld direct bij de lokale bevolking uit te geven.quote:
Ik hou van lopen, dus ik loop normaal gesproken alles als het minder dan ~5km is. In dit geval ging het om het bekijken van een aantal plekken (=tientallen km) rondom het dorp waar ik verbleef. Ik ben het hele stadje rond geweest om te kijken of ik een scootertje (zonder driver) kon huren maar ik kon alleen schakelbrommers vinden (ik kan alleen op automaatjes rijden). Uiteindelijk bood deze driver/ gids zijn service aan voor een belachelijk laag bedrag. Achteraf maar goed trouwens, want die plaatsen had ik zonder hem nooit gevonden. Bovendien bleek een aantal wegen zo slecht dat ik er nooit zelfg met een scootertje overheen was gekomen.quote:Op maandag 9 november 2009 10:08 schreef LXIV het volgende:
Die mensen zijn blij dat ze een dag werk hebben. Zelf loop ik altijd graag, maar nam in Indonesie vaak een taxi om toch wat geld direct bij de lokale bevolking uit te geven.
Geld geven doe ik ook nooit. Maar soms koop ik voor bijna niks een zak lychees ofzo op de markt waarvan ik dan de helft overhou en die geef ik dan weleens aan een bedelaar. Daar zijn ze dan dankbaar voor. Hier in Engeland vroeg een (gezonde!) bedelaar mij laatst ongegeneerd om £20 (WTF!!!quote:In ieder geval vind ik het beter om een dienst af te nemen dan om zomaar geld weg te geven. In het eerste geval behandel je de mensen als een -gelijkwaardige- ondernemer, in het tweede maak je er een bedelaar van. En als het financieel niet uitkomt dan rijden ze echt niet voor je.
Klopt, ik zit al weer een paar uurtjes in de hal hier en iedereen is hier dezelfde mening toegedeeld;quote:
Moah, de odds op een daling zijn hoger, maar dat wil niet zeggen dat het gebeurt. Zelfs met een 99% op succes heb je altijd nog een kans op dat je iets niet wint.quote:Op maandag 9 november 2009 11:17 schreef SeLang het volgende:
Aardige testcase dit
Er staat een textbook TA patroon dat wijst op een daling. Als we verder gaan stijgen dan kan dat ook weer in de vuilnisbak
Btw: de euro is vandaag alweer even boven de $1,50 geweest....
Ik geloof nergens heilig in, verwacht alleen dat goud een zeer belangrijke top aan het zetten is, net als beurzen en olie.quote:Op maandag 9 november 2009 11:29 schreef bouillabaisse het volgende:
Vandergeld zit short op goud, schreef hij daarstraks. Hij gelooft er in elk geval heilig in.
Het was maar een grapje.quote:Op maandag 9 november 2009 11:31 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik geloof nergens heilig in, verwacht alleen dat goud een zeer belangrijke top aan het zetten is, net als beurzen en olie.
Goud hebben geen afloopdatum, puts over 2 weken deels en rest 3e vrijdag van december.quote:Op maandag 9 november 2009 11:32 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Het was maar een grapje.
Wanneer loopt je shortpositie af?
En wanneer neem je je verlies op je puts? Ik neem aan dat ze er behoorlijk rood bij staan, met de huidige stijging.quote:Op maandag 9 november 2009 11:32 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Goud hebben geen afloopdatum, puts over 2 weken deels en rest 3e vrijdag van december.
Oké. Da's een aardige gok, ik hoop voor je dat het goed uitpakt.quote:Op maandag 9 november 2009 11:32 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Goud hebben geen afloopdatum, puts over 2 weken deels en rest 3e vrijdag van december.
Daarnaast kan het bear patroon zelfs met een hoger slot nog makkelijker intact blijven.quote:Op maandag 9 november 2009 11:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Moah, de odds op een daling zijn hoger, maar dat wil niet zeggen dat het gebeurt. Zelfs met een 99% op succes heb je altijd nog een kans op dat je iets niet wint.
Puts november staan aardig onder water ja, ik wil eerst sessie US zien, zie deze stijging niet doorzetten komende dagen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En wanneer neem je je verlies op je puts? Ik neem aan dat ze er behoorlijk rood bij staan, met de huidige stijging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |