abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2009 @ 08:40:03 #226
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74531846
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:37 schreef beertenderrr het volgende:
vertel je hem dan tijdens de rit ook dat je transacties maakt bij de mcdonalds van dezelfde bedragen, maar dan in euro's?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 9 november 2009 @ 09:01:45 #227
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74532098
We openen weer groen..
pi_74532216
Hoog openen, laag eindigen vandaag. Net ook goud shorts gekocht.
  maandag 9 november 2009 @ 09:15:04 #229
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74532237
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:12 schreef Vandergeld het volgende:
Ik ga ook zo wat short's kopen
pi_74532315
Ik twijfel, heb mn shorts aangehouden en kijk het voor vandaag aan. Als de markt te positief blijft dan verkoop ik met verlies om nog een ritje mee te maken tot 320/25.

Alhoewel het onwaarschijnlijk lijkt, is het niet ondenkbaar in deze markt.
pi_74532493
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:12 schreef Vandergeld het volgende:
Gequote, voor referentie
  maandag 9 november 2009 @ 10:08:20 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74533069
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:04 schreef bouillabaisse het volgende:
Wat ben je toch een weldoener.
Die mensen zijn blij dat ze een dag werk hebben. Zelf loop ik altijd graag, maar nam in Indonesie vaak een taxi om toch wat geld direct bij de lokale bevolking uit te geven.

In ieder geval vind ik het beter om een dienst af te nemen dan om zomaar geld weg te geven. In het eerste geval behandel je de mensen als een -gelijkwaardige- ondernemer, in het tweede maak je er een bedelaar van. En als het financieel niet uitkomt dan rijden ze echt niet voor je.
The End Times are wild
  maandag 9 november 2009 @ 10:10:13 #233
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74533108
Ik zit iig 50% long, dus wat er ook gebeurd maakt me niet uit.

Ik kan alleen niet tegen dalen als ik 100% (of meer) long zit, of tegen stijgen als ik helemaal liquide zit.
The End Times are wild
  maandag 9 november 2009 @ 10:26:57 #234
78918 SeLang
Black swans matter
pi_74533499
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:08 schreef LXIV het volgende:

Die mensen zijn blij dat ze een dag werk hebben. Zelf loop ik altijd graag, maar nam in Indonesie vaak een taxi om toch wat geld direct bij de lokale bevolking uit te geven.
Ik hou van lopen, dus ik loop normaal gesproken alles als het minder dan ~5km is. In dit geval ging het om het bekijken van een aantal plekken (=tientallen km) rondom het dorp waar ik verbleef. Ik ben het hele stadje rond geweest om te kijken of ik een scootertje (zonder driver) kon huren maar ik kon alleen schakelbrommers vinden (ik kan alleen op automaatjes rijden). Uiteindelijk bood deze driver/ gids zijn service aan voor een belachelijk laag bedrag. Achteraf maar goed trouwens, want die plaatsen had ik zonder hem nooit gevonden. Bovendien bleek een aantal wegen zo slecht dat ik er nooit zelfg met een scootertje overheen was gekomen.
quote:
In ieder geval vind ik het beter om een dienst af te nemen dan om zomaar geld weg te geven. In het eerste geval behandel je de mensen als een -gelijkwaardige- ondernemer, in het tweede maak je er een bedelaar van. En als het financieel niet uitkomt dan rijden ze echt niet voor je.
Geld geven doe ik ook nooit. Maar soms koop ik voor bijna niks een zak lychees ofzo op de markt waarvan ik dan de helft overhou en die geef ik dan weleens aan een bedelaar. Daar zijn ze dan dankbaar voor. Hier in Engeland vroeg een (gezonde!) bedelaar mij laatst ongegeneerd om £20 (WTF!!! )

Btw; de goedkope driver had een extra motief: hij wou z'n Engels oefenen, want met betere kennis van Engels kon hij in de toekomst gids worden en veel meer verdienen. Een soort investering dus. Hij vertelde me ook dat hij liever voor 60.000 een hele dag een toerist rondreed dan werken als reguliere motortaxi. Dat verdiende ongeveer evenveel, maar een hele dag een toerist rondrijden en gidsen is veel relaxter.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 10:41:04 #235
230491 Zith
pls tip
pi_74533811
Heerlijk toch, microeconomie

Ik heb trouwens redelijk wat hoop in de Wereldhaven, komen deze week met kwatraalcijfers en met de groeiende vproductie in Duitsland zal dat toch wel goedkomen ?

Xith doet trouwens niets met echte aandelen, maar zit in een 'stock market game' in mn corporate finance course Jammer genoeg gaat het erom om in 6 weken zo veel mogelijk geld te verdienen met aandelen, dus het echte werk (long-term en dividenten) doet niet mee
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 9 november 2009 @ 10:45:55 #236
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74533909
Stijgt maar door
pi_74534667
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:45 schreef AQuila360 het volgende:
Stijgt maar door
Klopt, ik zit al weer een paar uurtjes in de hal hier en iedereen is hier dezelfde mening toegedeeld;
stijging van vandaag is weer eens nergens op gebasseerd. De stijging all over W-Europa wordt op handen gedragen door de Olie / Gas / Basic Materials sector.

Overigens is deze week wel aardig met al het nieuws omtrent de kwartaal cijfers in Nederland met de banken enzo.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 9 november 2009 @ 11:17:06 #238
78918 SeLang
Black swans matter
pi_74534784
Aardige testcase dit
Er staat een textbook TA patroon dat wijst op een daling. Als we verder gaan stijgen dan kan dat ook weer in de vuilnisbak

Btw: de euro is vandaag alweer even boven de $1,50 geweest....
Mijn reisverslagen
pi_74535133
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:45 schreef AQuila360 het volgende:
Stijgt maar door
ben benieuwd of vdgeld nog gelijk gaat krijgen...
pi_74535210
Vandergeld zit short op goud, schreef hij daarstraks. Hij gelooft er in elk geval heilig in.
pi_74535219
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:17 schreef SeLang het volgende:
Aardige testcase dit
Er staat een textbook TA patroon dat wijst op een daling. Als we verder gaan stijgen dan kan dat ook weer in de vuilnisbak

Btw: de euro is vandaag alweer even boven de $1,50 geweest....
Moah, de odds op een daling zijn hoger, maar dat wil niet zeggen dat het gebeurt. Zelfs met een 99% op succes heb je altijd nog een kans op dat je iets niet wint.

Overigens nemen we hier met zn groepies, een stake in Geely, beetje de PE tak van GS volgende en uiteraard vingertjes gekruist voor een overname van Volvo
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_74535264
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:29 schreef bouillabaisse het volgende:
Vandergeld zit short op goud, schreef hij daarstraks. Hij gelooft er in elk geval heilig in.
Ik geloof nergens heilig in, verwacht alleen dat goud een zeer belangrijke top aan het zetten is, net als beurzen en olie.
pi_74535294
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:31 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Ik geloof nergens heilig in, verwacht alleen dat goud een zeer belangrijke top aan het zetten is, net als beurzen en olie.
Het was maar een grapje.

Wanneer loopt je shortpositie af?
pi_74535307
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:32 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Het was maar een grapje.

Wanneer loopt je shortpositie af?
Goud hebben geen afloopdatum, puts over 2 weken deels en rest 3e vrijdag van december.
pi_74535454
De trade chart van de AEX is op dit moment ook gatenkaas

Overigens is het wel de US Geely waar we interesse in hebben! En niet de HK one.
pi_74535455
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:32 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Goud hebben geen afloopdatum, puts over 2 weken deels en rest 3e vrijdag van december.
En wanneer neem je je verlies op je puts? Ik neem aan dat ze er behoorlijk rood bij staan, met de huidige stijging.
pi_74535526
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:32 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Oké. Da's een aardige gok, ik hoop voor je dat het goed uitpakt.
  maandag 9 november 2009 @ 11:48:02 #248
78918 SeLang
Black swans matter
pi_74535814
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Moah, de odds op een daling zijn hoger, maar dat wil niet zeggen dat het gebeurt. Zelfs met een 99% op succes heb je altijd nog een kans op dat je iets niet wint.
Daarnaast kan het bear patroon zelfs met een hoger slot nog makkelijker intact blijven.
Vergeet niet dat het maandag is, de dag met doorgaans de laagste volumes.
De kans op een hoger slot onder alweer lager volume is groot, en dat houdt het bear patroon in leven.
Mijn reisverslagen
pi_74535844
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:37 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En wanneer neem je je verlies op je puts? Ik neem aan dat ze er behoorlijk rood bij staan, met de huidige stijging.
Puts november staan aardig onder water ja, ik wil eerst sessie US zien, zie deze stijging niet doorzetten komende dagen.
pi_74536334
Bloomberg die zich verslikt in de P/E ratios van onze aller beloved UK.

En lang leve de discussies hier

Yo Sean, what are your term indications for Geely? How long you wanna keep it?
-Like 10 / 20 years or something?
So what you gonna do if they buy Volvo tomorrow?
-Sell it directly

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')