Jij bent pinokkio?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik kijk regelmatig niet verder dan mijn neus lang is. Maar da's puur en alleen omdat ik zo'n grote neus heb
Godverquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Thorpe het volgende:
Ja, als ik met m'n neus tegen de muur sta ROFLKOL!!!11![]()
Gefixed. Ik bedoelde inderdaad een map op de computerquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Met mappen dacht ik dat je bedoelde van die Ordners in de kast, met van die ringen.
Neequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:40 schreef Billy_Talent het volgende:
Op stage vroeg de baas net aan mij of ik de CO2-uitstootcijfers van 2008 voor hem kon vinden. Dat kon niet al te moeilijk zijn dacht ik, omdat al die cijfers georganiseerd onder vergelijkbare mappen staan op de computer. In de map staan dan bijvoorbeeld de mappen "cijfers 2005", "cijfers 2006", "cijfers 2007" en "cijfers 2008".
Ik open de map "cijfers 2008" en open daarna de map "output documents" om er vervolgens achter te komen dat die map leeg is [ afbeelding ]
De fok? Waar zijn die cijfers? [ afbeelding ] Ik maar zoeken en zoeken en zoeken, maar ik kon ze nergens vinden.
En toen keek ik op m'n bureau en zag ik een hard-copy-verslag waarin ik gister aan het werken was, met de pagina opengeslagen waarop een tabel staat met daarin de cijfers van 2005 tot en met 2008
Man bijt hond vraagt u: keek u wel eens niet verder dan uw neus lang is?
wat gebeurd er eigenlijk met pinokkio als je hem vraagt groeit jouw neus als je liegt?quote:
Veranderd hij in een echt jonge DOH weet toch iedereenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef steeg het volgende:
[..]
wat gebeurd er eigenlijk met pinokkio als je hem vraagt groeit jouw neus als je liegt?
De kans is groot dat hij je vraag beantwoordt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef steeg het volgende:
[..]
wat gebeurt er eigenlijk met pinokkio als je hem vraagt groeit jouw neus als je liegt?
Of hij zegt buk maar voor over zal ik nog meer leugentjes vertellen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
De kans is groot dat hij je vraag beantwoordt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef Olle. het volgende:
kijk korter dan mjin neus,
ben blind
WHAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om de een of andere reden hoorde ik bij het lezen van dit zinnetje direct die Man Bijt Hond stem in mijn hoofdquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:40 schreef Billy_Talent het volgende:
Man bijt hond vraagt u: keek u wel eens niet verder dan uw neus lang is?
Dan zegt hij: 'ja'........quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef steeg het volgende:
[..]
wat gebeurt er eigenlijk met pinokkio als je hem vraagt groeit jouw neus als je liegt?
Dat was de bedoeling ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Om de een of andere reden hoorde ik bij het lezen van dit zinnetje direct die Man Bijt Hond stem in mijn hoofd
Oef, ik ben gelukkig niet de enige.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Om de een of andere reden hoorde ik bij het lezen van dit zinnetje direct die Man Bijt Hond stem in mijn hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |