Misschien is het handig deze site even te bekijken om wat meer te weten te komen over wapanese:quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:38 schreef ehqo. het volgende:
Wat houdt het in als iemand "boxxy bawww" zegt dan?
Dit is dus duidelijk een Boxxy adoratietopic.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:43 schreef Adelante het volgende:
Waar gaat dit over? Kan iemand het toelichten zodat ik misschien dit topic nog een kans wil geven?
Wat of wie is Boxxy?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dit is dus duidelijk een Boxxy adoratietopic.
Ik ben niets wijzer, echter heb wel met een mistroostige glimlach de plaatjes bekeken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Misschien is het handig deze site even te bekijken om wat meer te weten te komen over wapanese:
http://encyclopediadramatica.com/Wapanese
Er zit wat in haar ooghoeken.quote:
Ik denk dat de Nederlandse overheid het niet zo kan waarderen als jij gaat experimenteren met 12jarige meisjes die zichzelf helemaal vol plakken met hello kitty en 20 lagen verschillende kleuren kleding.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:27 schreef n0ir het volgende:
Lijkt me best leuk om een keer zo'n weeaboo hard te geven. Als experiment.
16 kan toch best?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:40 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik denk dat de Nederlandse overheid het niet zo kan waarderen als jij gaat experimenteren met 12jarige meisjes die zichzelf helemaal vol plakken met hello kitty en 20 lagen verschillende kleuren kleding.
Agree. 14 ook wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |