quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:29 schreef AlbertusFrimusIII het volgende:
typische een gevalletje van geluidmakende straling
Zet de kachel aan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:31 schreef partyman27 het volgende:
ik krijg er hartkloppingen van en tintelingen
Straling komt door een vacuum, en geluid niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:31 schreef zuchtje het volgende:
Als je straling hoort noemen we het meestal geluid. En dat kan inderdaad door muren gaan.
Agh kerel, je bent gewoon verliefd op je buurvrouwquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:31 schreef partyman27 het volgende:
ik krijg er hartkloppingen van en tintelingen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Straling komt door een vacuum, en geluid niet.
Jij bent echt te dom voor woordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:40 schreef partyman27 het volgende:
[..]
hoe bedoel je vacuum want ik hoor ook zo een vacuum ding dus heb je plaatjes?
hoezo, zou het niet kunnen dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom voor woorden
Wat zou iemand met een vacuumpomp kunnen? Die dingen stralen nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:43 schreef partyman27 het volgende:
[..]
hoezo, zou het niet kunnen dan?
y-straling, oftewel gammastraling is het gevaarlijkst.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:45 schreef Opperkwal het volgende:
Straling zie, hoor of ruik je niet. a-straling kan tegen gehouden worden door een papiertje. b-straling kan volgens mij net wel of net niet door je muur van je huis. en met y-straling hoef je je al helemaal geen zorgen te maken.
Volgens mij kan gammastraling juist door alles heen zonder dat je 't merkt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:45 schreef Opperkwal het volgende:
Straling zie, hoor of ruik je niet. a-straling kan tegen gehouden worden door een papiertje. b-straling kan volgens mij net wel of net niet door je muur van je huis. en met y-straling hoef je je al helemaal geen zorgen te maken.
Niet door Lood toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij kan gammastraling juist door alles heen zonder dat je 't merkt.
alfastraling is het gevaarlijkst, maar die gaat nergens doorheen dus kleine kans dat het iets doet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
y-straling, oftewel gammastraling is het gevaarlijkst.
Dus het is niet gevaarlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef MilaNL het volgende:
[..]
alfastraling is het gevaarlijkst, maar die gaat nergens doorheen dus kleine kans dat het iets doet.
Meesterlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:40 schreef partyman27 het volgende:
[..]
Plaatjes genoeg, maar die zijn echt NSFW.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:40 schreef partyman27 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Plaatjes genoeg, maar die zijn echt NSFW.
hoe heet dat dan ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Plaatjes genoeg, maar die zijn echt NSFW.
Ehm, wat zocht je precies? Een plaatje van een vacuum?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:36 schreef partyman27 het volgende:
[..]
hoe heet dat dan ?
dan zoek ik zelf
ter illustratie voor TS:quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Ehm, wat zocht je precies? Een plaatje van een vacuum?
Natuurkunde 1quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:45 schreef Opperkwal het volgende:
Bij mij ziet het er zo uit:quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
ter illustratie voor TS:
[ afbeelding ]
maar let op TS, vacuüm kan er ook anders uitzien hoor.. gewoon goed om je heen kijken, misschien is het wel ook bij jou in de buurt!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
ik zie niets op dat plaatjequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
ter illustratie voor TS:
[ afbeelding ]
maar let op TS, vacuüm kan er ook anders uitzien hoor.. gewoon goed om je heen kijken, misschien is het wel ook bij jou in de buurt!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |