-edit- dat kun je ook normaal verwoorden, jullie hebben een belangrijke pot voor de boeg, het gaat om de subtop plekken tenslottequote:
Hij geeft toch een normale reactie?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:12 schreef navigator het volgende:
[..]
-reactie op edit-, jullie hebben een belangrijke pot voor de boeg, het gaat om de subtop plekken tenslotte
Lijkt me ook. Iedereen die over Ajax mee wil praten is hier welkom dacht ik zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij geeft toch een normale reactie?
Whehe Ajax goes Calimero-style?quote:Reactie Kesler verbaast trainer Jol
AMSTERDAM - Trainer Martin Jol van Ajax heeft vrijdag verbaasd gereageerd op de column van Henk Kesler op de website van de KNVB. De directeur betaald voetbal snapt niet waarom de oefenmeester van de Amsterdamse club de laatste weken klaagt over het speelschema van de competitie. Kesler vindt het misplaatst dat Jol zijn twijfels zet bij de aanstelling van arbiter Pieter Vink voor de topper van zondag tegen FC Twente.
,,Ik kijk wel een beetje op van zijn reactie'', zei Jol vrijdag na een ontspannen training van Ajax. ,,Meneer Kesler is als directeur betaald voetbal toch mijn baas. Misschien had beter het hoofd van de scheidsrechters kunnen reageren. Bovendien heeft Kesler in mijn ogen geen gelijk. Ajax speelt als enige club zeven keer een uitwedstrijd in de eredivisie nadat het Europees heeft gevoetbald. Dat is volgens mij geen toeval. Ik denk dat we beter moeten lobbyen in Zeist. En volgens mijn informatie zijn die data van de Europa League allang bekend als het schema van de eredivisie in elkaar wordt gedraaid.''
Jol: ,,Wat betreft scheidsrechter Vink zeg ik ook niets te veel. Ajax heeft vorig seizoen gevraagd of hij de club voorlopig niet mocht fluiten. Hij leidde dit seizoen de uitwedstrijd van ons tegen PSV. Suarez kreeg tot twee keer toe geen strafschop en aan het doelpunt van Bakkal ging een overtreding op Wielaert vooraf. Volgens meneer Kesler zou ik me alvast indekken voor de supporters van Ajax. Maar dat is natuurlijk niet het geval. Ik ben volkomen onafhankelijk.''
De aanstelling van Vink voor de uitwedstrijd van zondag tegen FC Twente leeft ook bij de spelersgroep van Ajax. ,,Hij is toch een attractie'', stelde Jan Vertonghen. ,,Hij is denk ik wel een goede scheidsrechter, maar heeft ook rare dingen gedaan. Dat doet iedereen wel eens.''
Laatste waarschuwing navigator.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:06 schreef navigator het volgende:
- edit -
ik volg dat niet. Kan iemand ophelderenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef dennis00 het volgende:
Als ze dit elftal bij elkaar kunnen houden, dan zou het opnieuw prachtig kunnen worden. Helaas gaat dat niet gebeuren.
In FM2010 is een database update, waarbij elke club maar 3 buitenlandse spelers kan hebben en de overige spelers naar hun vorige club gaan, en zo voort... Ajax heeft een prachtig elftal.
Ik heb net kaartjes voor Anderlecht, nu maakt 't ook gewoon weinig uit wat het wordt.
Je haalt 3 dingen door mekaar,gozert....quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef dennis00 het volgende:
Als ze dit elftal bij elkaar kunnen houden, dan zou het opnieuw prachtig kunnen worden. Helaas gaat dat niet gebeuren.
In FM2010 is een database update, waarbij elke club maar 3 buitenlandse spelers kan hebben en de overige spelers naar hun vorige club gaan, en zo voort... Ajax heeft een prachtig elftal.
Ik heb net kaartjes voor Anderlecht, nu maakt 't ook gewoon weinig uit wat het wordt.
Of KNJB...........o wacht............quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Whehe Ajax goes Calimero-style?Straks is het nog de KNFB.
Zondag statistisch gezien een overwinning dus!quote:Onderlinge historie
FC Twente heeft de laatste jaren grote moeite thuis van Ajax te winnen. Van de laatste tien thuiswedstrijden tegen de Amsterdammers wonnen de Tukkers er slechts twee, tegen zeven nederlagen en één gelijkspel.
De laatste vijf onderlinge duels in Enschede
Seizoen Wedstrijd Uitslag
2004/05 FC Twente-Ajax 2-3
2005/06 FC Twente-Ajax 2-3
2006/07 FC Twente-Ajax 1-4
2007/08 FC Twente-Ajax 2-1
2008/09 FC Twente-Ajax 0-2
Bron:VI
alleen jammer dat de laatste 3 wedstrijden Suarez er niet veel van bakt omdat hij Pantelic moet bedienen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:12 schreef navigator het volgende:
[..]
-edit- dat kun je ook normaal verwoorden, jullie hebben een belangrijke pot voor de boeg, het gaat om de subtop plekken tenslotte
Ajax![]()
Het gaat steeds beter lopen, hoe lang zal het duren voordat alle kenners door het stof moeten om toe te geven dat Pantelic toch weldegelijk een behoorlijke spits is voor Ajax die het elftal beter laat renderen???
Ach door zo'n functie in het team hou je m misschien wel in de winterstopquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
alleen jammer dat de laatste 3 wedstrijden Suarez er niet veel van bakt omdat hij Pantelic moet bedienen.
de frustratie druipt werkelijk van zn gezicht af als hij weer een duimpje krijgt van Marko.
maar Pantelic is wel is wel iets beter gaan ballen
Hij moet eens wat tijd gegund worden, speel je hier niet direct bij je entree de sterren van de hemel dan ben je al meteen een stuk stront. Johan Derksen, de grootste sukkel en betweter van ze allemaal, schreef 'm zelfs al af voordat hij één bal aangeraakt had.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:10 schreef thewishmaster het volgende:
Pantelic haalt uit naar critici
Ajax-spits Marko Pantelic haalt even fijntjes uit naar iedereen die de afgelopen tijd kritiek op hem heeft.
De aanvaller kan tot dusver in de media en bij het Ajax-publiek op flinke kritiek rekenen. In het thuisduel met Feyenoord werd hij zelfs hier en daar uitgefloten. Na zijn doelpunt tegen Dinamo Zagreb wilde Pantelic hier nog wel iets over kwijt.
"Niemand lijkt te willen horen dat ik per wedstrijd beter ga spelen. Ik hoop dat al die grote sukkels en betweters in Nederland nu eindelijk mijn spel zullen waarderen", aldus de Serviër voor de camera's van AT5.
Bron: www.at5.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |