Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende: neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡ kansloos om een kat te "nemen"
oneensch! katten schijten net zo goed op de stoep.. maar schijten ook nog eens in de kattenbak binnen daarnaast heeft imo een hond veel meer persoonlijkheid en karakter dan een kat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b] [..] Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken. U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Wij hebben 4 poesjes. Leuke beesten. Kunnen soms zwaar irritant voor de voeten lopen, maar over het algemeen weinig last van. Ze zijn vaak buiten, ze vermaken zichzelf. Je kunt nog eens een dag weg blijven zonder gevolgen. Heb niets tegen honden, maar het is niets voor mij. Vragen mij veels te veel aandacht.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.