Laat me raden; Leiden/Den Haag of omgekeerd?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:55 schreef Kworb het volgende:
M'n leven is zo'n hel geworden nu Veolia mijn woon-werk buslijn heeft overgenomen van Connexxion.Vaak zijn de bussen veel te laat of vallen ze uit. Heb al een paar keer een half uur moeten wachten omdat er aan het eind van de dag weer eens een bus niet kwam opdagen. Ook viel de allerlaatste bus een keer uit en moest ik met de trein (+1 uur reistijd). Net was ik op weg naar de bushalte en ging die eikel 5 minuten te vroeg weg waardoor ik hem nog net weg zag rijden.
Hopelijk gaat dat pauperbedrijf snel failliet.
Dat heb ik ook eens gehad, met een andere maatschappij. Ik moest de trein halen voor een examen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:55 schreef Kworb het volgende:
Net was ik op weg naar de bushalte en ging die eikel 5 minuten te vroeg weg waardoor ik hem nog net weg zag rijden.
4real?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb de busmaatschappij gebeld en geëist dat men mij z.s.m. naar het treinstation zou brengen. Na wat tegensputteren hebben ze een taxi gestuurd en mij op hun kosten naar het station geracet, waar ik nog net in de trein kon springen. Hebben ze nog geluk gehad, anders hadden ze mij per taxi naar mijn eindbestemming kunnen brengen.
Ja, al moet ik er wel bij zeggen dat het al een jaar of 10 geleden is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:11 schreef zovty het volgende:
4real?
Respect. Voor jou, en de busmaatschappij.
Die gasten raken nog steeds de weg kwijtquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik had deze klacht twee maanden eerder verwacht eigenlijk.
Veolia![]()
In Leiden is dat iig wel het geval ja...quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die gasten raken nog steeds de weg kwijt
Gemeenten zijn nog maar zelden opdrachtgever voor het OV. Amsterdam/Rotterdam nog. Verder kun je beter aankloppen bij de provincie of een stadsgewest zoals SRE, BRU, etc.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ohja, TS.
Klagen bij de gemeente.
Hoe meer klachten de gemeente krijgt over de busmaatschappij, des te eerder tikt de gemeente ze op de vingers.
Niet alleen in Leiden hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
In Leiden is dat iig wel het geval ja...
Ik heb er júist in Leiden nog geen last van gehad. Maar daar zit ik altijd in een van de Connexxionbussenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
In Leiden is dat iig wel het geval ja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |