Helaas welquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
want Nederlands is in friesland geen officiële taal?
Jij snapt em. Dood aan de export!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
want Nederlands is in friesland geen officiële taal?
Ik belde mn vriend dat ie moest kijken online wat er aan de hand was. De site's waren plat en hij belde me later terugquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en hier dus ook alarm. En alhoewel ik wist wat ik moest doen zat ik toch te twijfelen.Eerst ramen en deuren dicht gedaan, toen er achter gekomen dat Omrop Fryslan niet op mijn internetradiosite zit
en toen berichtte de Telegraaf al over Dronrijp. Da's niet hier in de buurt.
![]()
Maar wel ff de tv checken of de wind niet deze kant op staat als mijn boys uit school moeten.
Oh fuck idd. Als je niet kan komen aant dan snap ik dat hoor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:03 schreef willempjewever het volgende:
Er is salpeterzuur in de lucht, geen zoutzuur volgens omrop fryslan.
de wolk gaat richting harlingen waarschijnlijk hoor ik net op het nieuws , gelijk mijn vrouw gebeld aangezien die met 2 kids daar zit.
In Nederland zijn er net zo goed mensen die hier pas net wonen. Het breaking news maar in alle talen van de wereld uitzenden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Waar friesland wel duzend keer inpast![]()
grootheidswaanzin van sommige friezen...
Ik versta het best, ik woon mijn hele leven al in friesland, nederlandstalig opgevoed tho.
Er zijn ook mensen die er misschien net wonen, hoe snel wil je ze fries laten leren, in 1 week, 1 maand, 1 jaar?
mensen die zeiken over een taal leren die ze zelf niet eens correct kunnen schrijven in 99% van de gevallen zijn faalhazen
Je dacht toch niet dat ik serieus was hè? Maar je voldeed wel aan mijn verwachting.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:06 schreef JarnoF het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er straks gaan klagen over brandende ogen, of moeilijke ademhaling, als men niet weet wat te doen bij een luchtalarm.
Dat je het niet kan zien, ruiken, proeven, horen, wil niet zeggen dat je er niet dood aan kan gaan
ik zit al in drachtenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh fuck idd. Als je niet kan komen aant dan snap ik dat hoor!
Friesland is een provincie.. geen landquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
In Nederland zijn er net zo goed mensen die hier pas net wonen. Het breaking news maar in alle talen van de wereld uitzenden?
Ik snap je wel hoor, maar mensen die stug weigeren om Fries te praten zijn net zo sneu als mensen die weigeren Nederlands te spreken.
En waarom faalhazen? Je moest eens weten hoeveel mensen in de wereld hun moedertaal niet kunnen schrijven.
Mensen die fanatiek zijn over een taal, kunnen op zijn minst ook hun best doen om het te schrijven, doen ze dat niet, neem ik dat fanatisme gelijk een stuk minder serieus, vind je dat gek?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
In Nederland zijn er net zo goed mensen die hier pas net wonen. Het breaking news maar in alle talen van de wereld uitzenden?
Ik snap je wel hoor, maar mensen die stug weigeren om Fries te praten zijn net zo sneu als mensen die weigeren Nederlands te spreken.
En waarom faalhazen? Je moest eens weten hoeveel mensen in de wereld hun moedertaal niet kunnen schrijven.
Goed plan!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, zolang het konijn overeind zit buiten ben ik nog wel gerust...
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, ik dacht zeker niet dat je serieus was. Het gold meer voor de mensjes die nog rustig over straat paarlevinken, zonder zich ergens druk om te makenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik serieus was hè? Maar je voldeed wel aan mijn verwachting.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |