Kwaad kan het niet he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef Vinsjuh het volgende:
Hallo, het luchtalarm ging 2 minuten geleden af.. 10:35, iemand enig idee wat er waS? Normaal gaat het lucht alarm eerste maandag van de maand om 12 uur af..
moet ik serieus nu binnen blijven deuren en ramen dicht?
Volgens mij faalt TS, kun je de overheids campagne niet de schuld van geven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
Toch wel erg dat de campagne van de overheid blijkbaar gefaald heeft en TS (en vast nog meer mensen) niet eens weet wat ie moet doen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:42 schreef JarnoF het volgende:
Binnen blijven. Ramen en deuren sluiten. Ook ventilatieopeningen afstoppen, desnoods met kranten.
Gedeelten waar het toch ook luchtdicht afsluiten.
Verder dien je de regionale omroep op te zetten via radio of tv.
Zij geven uitleg over het hoe en waarom.
Wanneer het sein veilig is gegeven, kun je weer naar buiten. Meestal rijdt de politie ook rond met bovenop de auto een speaker van waaruit informatie komt
Ik denk dat het probleem meer is dat mensen twijfelen of het allemaal wel zo nodig is als er buiten niets te zien, horen of ruiken is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
Toch wel erg dat de campagne van de overheid blijkbaar gefaald heeft en TS (en vast nog meer mensen) niet eens weet wat ie moet doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |