Op tijd, is op tijd en niet voor tijdquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:40 schreef Schut85 het volgende:
klagen als de NS voor de verandering op tijd komt
[KLB] Kerel naast me geeft me uit het niets een klap!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sla de persoon naast je om af te reageren
Comments:quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:50 schreef chibibo het volgende:
[..]
[KLB] Kerel naast me geeft me uit het niets een klap!
Dat is dan waarschijnlijk gewoon de volgendequote:Op vrijdag 6 november 2009 08:45 schreef Jeff89 het volgende:
En als je dan zelf is vroeg op de halte staat komt dat ding weer 10 minuten te laat aanrollen![]()
Was het niet sneller geweest om de volgende intercity te pakken ipv de stoptrein?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Loop ik mooi op tijd station enschede binnen richting de intercity naar Den Haag van 08.28. Rijdt dat stuk schroot 1.5 min te vroeg wegNu zit ik in de stoptrein naar Deventer die bij elk boerengat stopt.
het is gewoon nooit eens goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:40 schreef Schut85 het volgende:
klagen als de NS voor de verandering op tijd komt
Dan moet je maar niet in een achterlijk dorp gaan wonen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:25 schreef GuidooH het volgende:
Mee eens, heb ik ook nog wel eens last van... Maar dan met de bus die hier 1x in het uur rijdt.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in een achterlijk dorp gaan wonen.
quote:
Nee, ik kwam op tijd binnenlopen, ongeveer 3min voor vertrek. Maar de trein reed om 08:26:30 weg ipv 8:28..quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef Sjibble het volgende:
Maar als jij 3 minuten later aankwam had je em toch wel gemist, of zou je em nog net op het nippertje redden?
De trein ging niet te vroeg, jij was gewoon te laat
Stoptrein is dan 10min sneller, maar IC is relaxter. Dus die had ik beter kunnen nemen jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het niet sneller geweest om de volgende intercity te pakken ipv de stoptrein?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:28 schreef pisnicht het volgende:
Zeiken over een boerengat en dan zelf uit Enschede komen
2 bussen in het uur hier.. Dan heeft hij 'n brug tegen oid..quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk gewoon de volgende
jouquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:45 schreef Netsplitter het volgende:
Waarschijnlijk staat jou horloge niet goed.
Ik pas mijn horloge ook aan de OV-tijden aan. Dat verklaart waarom ik zeer zelden een trein mis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:45 schreef Netsplitter het volgende:
Waarschijnlijk staat jou horloge niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |