SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik zie hem in het Bad, tijdens zijn eerste prikjes en zijn eerste luierverschoningen. Ik dacht dat dat soort shit alleen in comedies voorkwam. Alé ik hield mijn lachen formeel in en deed net of ik heel geinteresseerd was, slaat ze de bladzijde om en zie ik allerlei foto's van zijn zus als baby.
ik bedoel, ik zou best willen weten hoe ze eruit zeg en alles maar mensen! niet als baby! Dat wekte verlegenheid bij mij op en ik ben maar de kamer uitgestapt omdat ik niet wist hoe ik moest reageren. Ging even naar de WC en kwam terug tot slot zijn we maar de straat op gegaan om verdere blamage te preventeren![]()
Klacht: Moeders die te diep in het wijnglaasje kijkenIn het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:44 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Waarschuwing vooraf: Dit topic gaat niet over Milfs, Strap-ons of enig ander sexueel getint onderwerp.
nee dat is niet epic, als ik zijn zus nu zie denk ik aan die babyplaatjesquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:48 schreef Sapstengel het volgende:
Haha dat is toch epic man, de ma van een vriend drinkt soms 2 flessen wijn leeg en dan lach je je kapot met haar.
nee dat heb ik niet, ik ben overtuigd heterosexueel daarom wekte het ook rare gevoelens op bij mij. EN nog raarder is waarom ze de foto's van haar dochter als baby laat zien. Alsof ze iets probeerde te verkopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:50 schreef Biogarde het volgende:
Maar dat doen ze toch alleen wanneer het een meisje betreft?
Of heb je een relatie met je maat? Ik heb nog nooit het babyboek van een maat gezien
Joh, ze is gewoon trots op haar kinderen en haar manier van doen is iets wat je wel vaker terugziet bij moeders icm drankquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:51 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
nee dat heb ik niet, ik ben overtuigd heterosexueel daarom wekte het ook rare gevoelens op bij mij. EN nog raarder is waarom ze de foto's van haar dochter als baby laat zien. Alsof ze iets probeerde te verkopen
Ja je had zelf ook moeten drinken, dan was je het vergeten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:49 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
nee dat is niet epic, als ik zijn zus nu zie denk ik aan die babyplaatjes![]()
Het zal de drank wel zijn geweest dat ze niet doorhad dat ze haar kinderen voor lul zettequote:Op vrijdag 6 november 2009 01:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joh, ze is gewoon trots op haar kinderen en haar manier van doen is iets wat je wel vaker terugziet bij moeders icm drankZo zijn ze.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:50 schreef Biogarde het volgende:
Maar dat doen ze toch alleen wanneer het een meisje betreft?
Of heb je een relatie met je maat? Ik heb nog nooit het babyboek van een maat gezien
ok sick, maar ik zal het voor je beschrijvenquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:58 schreef Bragi het volgende:
Hoe zag die zus eruit als naakt baby'tje?
* fap fap fap *quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:03 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ok sick, maar ik zal het voor je beschrijven![]()
Het tobbetje was rood. de moeder hield haar vast want haar rozentatoo was duidelijk te zien op de onderarm. het water was helder en ze had een klein toefje haar op dr schedel. Voor de rest net zoals een babymeisje
Dat je hiervoor een topic gaat openenquote:Lief dagboek,
[..]
ik had ook kunnen klagen over mijn shag,vloei of aanstekerquote:Op vrijdag 6 november 2009 02:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat je hiervoor een topic gaat openen_!
Kon je dat ook niet in je dagboek kwijt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:18 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ik had ook kunnen klagen over mijn shag,vloei of aansteker
Dit IS mijn dagboekquote:Op vrijdag 6 november 2009 02:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kon je dat ook niet in je dagboek kwijt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |