Kut ehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, ik koop een programma en door de idiote structuur van steam is de editor functie WEG. Wat ben je dan voor een kutapplicatie. Mensen die steam waarderen zijn dezelfde die koste wat kost microsoft/apple/whatever promoten: fanboys. En die moeten sterven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:28 schreef plakkert- het volgende:
Steam is tig keer beter geworden t.o.v. een aantal jaar geleden. Dus niet zeuren TS. Je bent gewoon een faalhaas.
quote:
Ik promoot helemaal niets. Steam werkt tegenwoordig prima. Dat jij zo'n bagger als FM 2010 wil spelen, tja..quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:33 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Dude, ik koop een programma en door de idiote structuur van steam is de editor functie WEG. Wat ben je dan voor een kutapplicatie. Mensen die steam waarderen zijn dezelfde die koste wat kost microsoft/apple/whatever promoten: fanboys. En die moeten sterven.
Dus als iemand het niet eens is met jou is ie maar meteen een fanboy?quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:33 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Dude, ik koop een programma en door de idiote structuur van steam is de editor functie WEG. Wat ben je dan voor een kutapplicatie. Mensen die steam waarderen zijn dezelfde die koste wat kost microsoft/apple/whatever promoten: fanboys. En die moeten sterven.
Jij bent gewoon een draak van een vent met een zware kut pc.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:33 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:05 schreef Giem het volgende:
[..]
![]()
Mooi uitzicht hé van onder die grote steen
quote:
Mee eens!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:23 schreef shayolo het volgende:
WON netwerk, dat waren nog eens mooie tijden.1.5
Vanaf 1.3 is het complete bagger geworden. Hitboxes zo groot als het hele lichaam.. 1.0/1.1 ftwquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:33 schreef stinksokje het volgende:
[..]
Mee eens!
1.5 moest je nog echt kunnen game om een beetje hs te schieten. Bij 1.6 is het een beetje gay sproeien en je hebt een hs beetje gay.
En source is al helemaal gay lijkt net als je met m4 in je hand loopt of je met een handgun rond loopt. En dan nog dat loopje in source OFMGSTG (O My God So Totaly Gay).![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:41 schreef Tacobell het volgende:
TS heeft een ontzettende kut PC en schuift de schuld af op Steam.
Wat overigens een bazen applicatie is.Ik vind dat hij ook wat te klagen mag hebben, maar het ligt hier niet aan steam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mee eens dus!
Ik kwam er pas in bij 1.6quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:23 schreef shayolo het volgende:
WON netwerk, dat waren nog eens mooie tijden.1.5
Team fortress bedoel je?quote:
Leuk als je met een modem speeltquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:25 schreef Slenger het volgende:
Eens voor een keer. Mijn steam account werd gebaned omdat ik op 2 verschillende IP's gamde. Terwijl ik toch echt alleen thuis speelde. Zelfs een scan van je Counter-Strike code hielp niet.
Het mislukte troll, aan wie ligt dat? Aan Valve/Steam of aan de producent van dat spel?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:59 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wel Godverdomme, wat een fanboys hier zeg. Als poep aan je schoen. Het is heel erg simpen: installeren mét steam laat de editorfuncite weg, installeren zonder steam laat alles normaal functioneren.
Conclusie: steam = kut. Gewoon nooit meer gebruiken.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het mislukte troll, aan wie ligt dat? Aan Valve/Steam of aan de producent van dat spel?
Maar ga jij lekker zonder Steam spelen met je bekraste CDtjes, dan genieten wij lekker van gebruikersgemak.
There's a troll in the dungeons!!!11quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:09 schreef Apekoek het volgende:
Spellen kopen en hannessen met steam is voor homo's.
Spellen lekker illegaal downloaden en jatten van de grote game bedrijven is pas voor echte mannen.
What else is new?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:14 schreef Tacobell het volgende:
[..]
There's a troll in the dungeons!!!11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |