Net of Breda wereldbekende kroegen heeft.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:31 schreef bioloogje het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, al is er wel voor ieder wat wils. Maar jij beweerde dat Breda niet bekend staat om de uitgaans mogelijkheden ik laat even weten dat het er wel om bekend staat. Daarentegen heeft Tilburg alleen 013 wat bekend is maar daar houd het wel bij op.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:38 schreef BorusBulldog het volgende:
Breda is gewoon gezellig, uitgaansmogelijkheden zijn gewoon kroeg, kroeg of kroeg.
Wil je dan van die 013jarige meisjes hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:05 schreef Pool het volgende:
Tilburg is top, behalve op avonden als die schijthippies/gothics/punkers en andere lopende lijken door de stad struinen om naar 013 te gaan.
Ik heb niet zoveel met 13-jarige meisjes, maar ik heb liever een Tilburg vol rustige pubermeisjes dan zo'n avond dat je het idee hebt dat je over de set van Dawn of the Dead loopt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wil je dan van die 013jarige meisjes hebben.
Neej man, dan is het een smerige stinkende tyfusbendequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:50 schreef DE_krumpel het volgende:
tilburg is alleen mooi tijdens de kermis en anders eigenlijk niet nee
Dat vind ik dan wel weer mooi.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej man, dan is het een smerige stinkende tyfusbende.
Al zijn de 3 dagen direct na de kermis nog erger. Ik ging echt bijna over mijn nek toen ik naar mijn werk liep.
Een combinatie van kots, verschraald bier, goed doorbakken verlepte uien, urine en half vergane hamburgers.
2x per jaar, je vergeet carnavalquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer mooi.
Breda leunt er nog steeds op dat ze ooit een keer met een turfschip van de Spanjaarden zijn bevrijd, maar Tilburg ziet er elk jaar een keertje uit als een slagveld.
Maar de kroegen gaan toch wel om 2 uur al dicht?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:38 schreef BorusBulldog het volgende:
Breda is gewoon gezellig, uitgaansmogelijkheden zijn gewoon kroeg, kroeg of kroeg.
Nee. Dat is alleen op de dinsdag volgens mij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Maar de kroegen gaan toch wel om 2 uur al dicht?
De meeste idd wel ja volgens mij gaan alleen de graanbeurs, kerkplein en de liquid nog door.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Maar de kroegen gaan toch wel om 2 uur al dicht?
Ik kom bijna dagelijks in Tilburg en dat is me serieus pas 3x overkomen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:33 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
Het is net een oud gedeelte van Budapest of Oost Berlijn wanneer het heeft geregend.En altijd proberen cracknegers of straatsletjes van een of ander oplichters-instantie je een abonnement aan te smeren!
Neen, tegenwoordig hebben zeer veel tenten de licentie om tot 04.00 door te mogen (Miller Time, Graanbeurs, Walkabout, Nachtwacht en Kerkplein bijvoorbeeld). Helaas geen tenten meer die langer open mogen blijven, zoals vroegah tot 05.00quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef bioloogje het volgende:
[..]
De meeste idd wel ja volgens mij gaan alleen de graanbeurs, kerkplein en de liquid nog door.
Breda heeft ook de grootste kroegdichtheid als je kijk naar homobars, van die stad word je niet gelukkig. Bovendien is het uitgaan in Tilburg ook goed te doen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:23 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Breda staat alleen maar bekend als de stad met de grootste kroegendichtheid per aantal inwoners van Nederland
Ik denk dat SD wat te vaak bij de daklozenopvang is geweest.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:54 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik kom bijna dagelijks in Tilburg en dat is me serieus pas 3x overkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |