Haha ik wist dat die reactie kwam toen ik dat laatste stukje typte.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:51 schreef Barcaconia het volgende:
Wtf is nou weer "eikel academie"?
Dat is toch altijd. De vrouwen hebben allemaal het IQ van een visstick, en de mannen die komen willen er nog mee uit ook...quote:Op donderdag 5 november 2009 23:49 schreef n0ir het volgende:
Het was toch geen leuke aflevering.
Het leek wel een soort bijlmer editie want de platpratende sjonnies, barry's en anita's waren niet aan te slepen.
Wie heeft de link?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Anders kijk je gewoon dit filmpje terug van die gast die in 1 keer door alle 30 chickies werd weggedrukt.
Kun je ook lachen.
Die zat ik net in een ander topic te kijkenquote:
Dank jequote:Op vrijdag 6 november 2009 00:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die zat ik net in een ander topic te kijkenSander uit Wageningen. Moet je ff op youtube zoeken.
Ik zie dan voor me hoe de stage manager nog als laatste tip mee geeft dat ie vooral zelfverzekerd de stage op moet lopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:14 schreef Barcaconia het volgende:
Sander is wel een echte gangster zeg.
Hij loopt in ieder geval zelfverzekerder de stage op dan dat hij er af looptquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zie dan voor me hoe de stage manager nog als laatste tip mee geeft dat ie vooral zelfverzekerd de stage op moet lopen.
Zouden zijn vrienden hem hebben opgegeven?quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij loopt in ieder geval zelfverzekerder de stage op dan dat hij er af looptPrachtig
Ik dacht dat 'ie met *sigaretje* eerder een jointje ofzo bedoelde..quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:19 schreef Zipportal het volgende:
TS gaat douchen, sigaar roken. Dan stink je weer naar de bruinrot. Kan je weer douchen.
Sigaren
Hij draagt zo'n ruime V-hals truitje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:14 schreef Barcaconia het volgende:
Sander is wel een echte gangster zeg.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dank je.
Toch vind ik het raar, deze twee lijken wel voor elkaar geschapen!
[ afbeelding ]
Het is in scene gezet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:57 schreef Myraela het volgende:
Toch is het raar dat hij door iedereen meteen weggestemd is.
Langharig werkschuw tuig!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik heb lang haar.
Misschien ben ik die engerd wel.
ontvangen?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS kan geen www.rtlgemist.nl ontvangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |