Dankzij pre-paid kan ik vannacht nog slapen. Ik weet nu tenminste zeker dat ze niet meer dan 7,64 euro meer kunnen stelen, in tegenstelling tot een abbo waar ze je kunnen plunderen.quote:
Maar daar zit geen spraakbegeleiding bij, en da's handig tijdens het rijden.quote:
whehequote:
Wet koop op afstand: binnen 7 dagen laten weten dat je van de koop afziet.quote:
nou kan ik niet meer slapen.. ze komen mij plunderenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:13 schreef smiksmaksmek het volgende:
Dankzij pre-paid kan ik vannacht nog slapen. Ik weet nu tenminste zeker dat ze niet meer dan 7,64 euro meer kunnen stelen, in tegenstelling tot een abbo waar ze je kunnen plunderen.
Nou, da's mooi. Ik had al direct een mail verstuurd naar Tanla Ltd (Openbit), het bedrijf achter die licenties.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wet koop op afstand: binnen 7 dagen laten weten dat je van de koop afziet.
quote:
Als je het nieuws kijkt heb je vast wel eens gehoord van mensen die facturen van ¤1000+ ontvingen voor hun telefoonrekening.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
nou kan ik niet meer slapen.. ze komen mij plunderen
Dat komt wel eens voor ja. Maar gebeurt dat bij mij, dan laat ik het gewoon terug storten door mijn bank. Ondertussen betaal jij altijd te veel voor je bellen en smsen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:32 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Als je het nieuws kijkt heb je vast wel eens gehoord van mensen die facturen van ¤1000+ ontvingen voor hun telefoonrekening.Dan verlies ik toch nog liever de resterende ¤7,64 dan zo'n bedrag.
Adem in... Adem uit...quote:Op donderdag 5 november 2009 23:13 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Maar daar zit geen spraakbegeleiding bij, en da's handig tijdens het rijden.
Autismequote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef smiksmaksmek het volgende:
Koop ik een licentie van 13 euro voor 90 dagen, van Nokia Maps. Ding werkte niet (eergisteren). De volgende dag (gisteren) probeer ik terug, en opnieuw hetzelfde resultaat. Normaal krijg je meteen een licentie en meteen gaat er 13 euro van je saldo af maar nou zat er geen teken van leven in.
Een paar minuten geleden ontvang ik ineens een bericht waarin ze me bedanken omdat ik een licentie heb gekocht. Ik kijk hoeveel er nog op mijn pre-paid kaart staat: ¤20,64
Dat is mooi, de 13 euro is er af gehaald. Ik ga naar Nokia Maps, werk mijn licenties bij en het is geactiveerd, 90 dagen zijn toegevoegd.
Na een paar minuten opnieuw zo'n bericht waarin ze me opnieuw bedanken. Ik controleer mijn saldo nogmaals: ¤7,64. Mooi, 2 licenties terwijl ik er maar 1 wou!!
Deze heb ik niet geactiveerd en heb meteen een bericht gestuurd naar Openbit om te vragen of het al dan niet mogelijk is om het geld terug te vorderen. Ik kan het antwoord haast voorspellen. Gekocht = gekocht.
Jij neukt je navigatiesysteem?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:17 schreef IkkuhNL3 het volgende:
Dat is dan beter toch?
Als het na 90 dagen wegvalt moet je nieuwe kopen, nu kan je gelijk 180 dagen doorbouncen met die geile wijvenstem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |