is glow weer in eindhoven ? Er was volop muziek op het station maar zag verder in de stad niksquote:
sappige ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ben al weer richting huis. Was saai in de kroeg. Wel weer nieuwe roddels gehoord
nee ik pasquote:
ja rotterdan krijgt toch een homo manager om de gay horeca weer op de kaart te zettenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Alleen over de verhuis plannen van de kroeg
Ja, op initiatief van de eigenaar van mijn stamkroegquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja rotterdan krijgt toch een homo manager om de gay horeca weer op de kaart te zetten
zo dicht bij de bron/vuur. Dan zijn het vast geen roddels meerquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, op initiatief van de eigenaar van mijn stamkroeg
Klopt! Hij heeft ook grote plannen voor de gay scčne in rotterdam. Hij wil 2 kroegen en 1 club beginnen. En daarna ook nog meer op eten en wellness gaan richten. En het liefst allemaal overdekt in 1 straatquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo dicht bij de bron/vuur. Dan zijn het vast geen roddels meer
Een Wet T-shirt is ook best leuk bij een man hoorquote:
Goh.. kijk wie daar ineens weer wakker wordtquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een Wet T-shirt is ook best leuk bij een man hoor
Bij andere mannen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
Een Wet T-shirt is ook best leuk bij een man hoor
Ik kom niet buiten [HOMO]quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je toevallig dit topic aangeklikt?
Ga naar google images
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |