Het boemeltje naar Rhenen, heb ik best veel in gezeten. Wat een kut traject is datquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker de Klomp? Of moest je naar Rhenen?
Vind het wel meevallen... ik ben in 30 minuten van huis in Utrecht.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het boemeltje naar Rhenen, heb ik best veel in gezeten. Wat een kut traject is dat
olaquote:
Mmm ñam ñam Jon Kortajarrrrrrrenaquote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
Wat voor jou Vlarp?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Mmm ñam ñam Jon Kortajarrrrrrrena![]()
en dag allen
x alquiler síp Maar je bent al weer weg hier supongo dus eigenlijk kan ik nu wel stoppen met typen jejequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh ja dat was ik nog vergeten te antwoorden, maar ik dacht dat hij huur zocht
Muy bien, gracias.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola![]()
que tal?
De laatste dagen in Nederland toch?
amén hermano aménquote:
a donde vas? que te vas a ver?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Muy bien, gracias.
Yep, nog twee dagen. Vanavond blote mannen kijken op het podium, morgen vampiers kijken op het podium.
Que?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Muy bien, gracias.
Yep, nog twee dagen. Vanavond blote mannen kijken op het podium, morgen vampiers kijken op het podium.
Netjes!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Muy bien, gracias.
The full monty vanavond hier in Veenendaal en Tanz der Vampire morgen in Oberhausen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
a donde vas? que te vas a ver?
quote:
Nee, wel een pot speculoos (don't ask) en assorted sinterklaasvreten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Netjes!Een male stripper club? Ik hoop dat je het droog houdt.
![]()
![]()
en? zijn de borrelnootjes al ingepakt voor hier?![]()
je bedoelt cigaret?quote:
Nee, extremely assholy harley riderquote:
ik moest het even opzoeken. Speculoos. Ik dacht dat je een typfout maakte, maar die shit heet echt zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, wel een pot speculoos (don't ask) en assorted sinterklaasvreten.
der letzten ziet ja gutt auch glaub ich :-)quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
The full monty vanavond hier in Veenendaal en Tanz der Vampire morgen in Oberhausen.
die jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, extremely assholy harley rider
Speculoos smaakt iets anders. Het doet mij vooral denken aan cookie dough.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moest het even opzoeken. Speculoos. Ik dacht dat je een typfout maakte, maar die shit heet echt zo.![]()
Vroeger deed ik ook vaak speculaasjes op mijn brood. Heerlijksoms nam ik dat weleens mee naar school, maar dat zijn die speculaasjes een beetje zacht door de boter. Dat was geen succes.
Nee helaas. Ik heb wel vroeger een sita en een puch gehad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, extremely assholy harley rider
Ik begrijp ook weinig wat er op het podium gezegd wordt, maar de strakke leren broeken maken een hoop goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
der letzten ziet ja gutt auch glaub ich :-)
glaub auch dat ik maar eens een diccionario Alemán plug in moet nemen
quote:
cookie doughquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Speculoos smaakt iets anders. Het doet mij vooral denken aan cookie dough.
Vanavond lekker niks hier thuis vrienden komen langsquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
al plannen gemaakt voor het weekend?
Yepyep, heerlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cookie doughalhoewel ik het sporadisch eet anders morph ik zo in Han Peekel.
jajajajquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik begrijp ook weinig wat er op het podium gezegd wordt, maar de strakke leren broeken maken een hoop goed
Dan word het daar toch maar weer eens tijd voor ofnietquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vanavond lekker niks hier thuis vrienden komen langs
morgen geen idee , bar hoppen, is al 3 weken geleden
o ja, jij met je leerfetish.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik begrijp ook weinig wat er op het podium gezegd wordt, maar de strakke leren broeken maken een hoop goed
Het B&Y's ijs of echt gewoon koekdeeg?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cookie doughalhoewel ik het sporadisch eet anders morph ik zo in Han Peekel.
leuk! Hebben we vaak hier ook. Verzamelen bij mij om uit te gaan, een paar flessen doorheen. En uiteindelijk blijven we maar thuis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vanavond lekker niks hier thuis vrienden komen langs
morgen geen idee , bar hoppen, is al 3 weken geleden
Beiden!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het B&Y's ijs of echt gewoon koekdeeg?
En jij? Morgen weer de kroeg in?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan word het daar toch maar weer eens tijd voor ofniet
have i told you lately that i love you?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:32 schreef mike_hunt het volgende:
Iemand hier de EMA's gezien?
Xag weer Beyoncé voorbij komen. Ze deed Sweet Dreams live. Tuurlijk kan ze goed zingen, maar waar ik een probleem mee heb is het feit dat ze geen 1 liedje normaal kan zingen. Ik heb dat vaker als ik haar live zie.
Ze zingt een paar zinnen van het liedje en dan gaat ze scatten en dansen and shit. And that's it. Of doet ze een medley van het eerste album. Elk liedje twee zinnen en dan hop naar de volgende. Vreselijk...
Nee, maar tis altijd leuk om te horen. HAHAHAAHquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
have i told you lately that i love you?
daar klaag ik ook altijd over, dat gekut van haar heel de tijd, zoald toendertijd met dangerously in love
dat einde ervan , cada vez dangerouslyyyyyyhiiiieeeeee heeeeeehaaaaaoooooo OOOOOOooooOOOHOOHH
ooohOOOOHooo yyyyyy leyyyyyyyy dangerouslyyyyeeeeeHEEEEEÉEEEEEEÉ''E''EÉÉ'IN in LOOOHOOOOVOOOE
FINISH THE GODDAMN SONG ALREADY
zo vond ik dus haar performence bij de VMA's ook kut vanwege dat gedoe
misschienquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En jij? Morgen weer de kroeg in?
Heb je een stamkroeg? Of ga je her en der?quote:
ow dat heb ik ook heel erg!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar tis altijd leuk om te horen. HAHAHAAH
Maar thank U!!! ik dacht dat ik de enige was die daar zo overdacht.....Anthony ook gisteren. die vond het geweldig!! dus ik gaf het bovenstaande aan. Zegt ie: je bent jaloers. en ik: que?![]()
Daarom ga ik niet meer naar een concert van haar. Vind haar liedjes wel leuk, maar de ceedee versie i.p.v. dat gejengel... haha
Heb een stamkoregquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je een stamkroeg? Of ga je her en der?
struin je weleens die drinkschuren af? Schijnt je van het te zijn. and cheap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |