abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:24:21 #181
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74455723
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:01 schreef Dipkip het volgende:
Haha ja of steekjelosgerelateerd. Ik kreeg achteraf nog een enorme jankbrief plus een speciaal voor mij samengesteld cdtje met heel toepasselijke muziek

Ja want dat gaat werken, je lul blijkt te klein om mee te neuken, je mishandelt me nog voor ik kan onthouden wat je achternaam ook weer is, maar als je 4 bladzijden lang gaat doorneuzelen over dat je moeite hebt met sociale situaties dan vind ik je ineens weer heel aantrekkelijk. Hmhm. En als dat niet werkt, dan Enya wel.
Sadness, dat is het enige dat je ervan kan zeggen. Dat, én dat je blij mag zijn dat het contact daarbij bleef. Dát, én iets over Enya.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:32:56 #182
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_74456068
Who can say where the rod grows,
When the maid blows, only time
And who can say if your love leaves,
If you beat her, only time
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_74456358
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:48 schreef griekjeee het volgende:
Een vraag aan de dames. Stel je hebt pas een nieuwe relatie, en jullie zijn toe aan de eerste keer. Hij kleed zich uit en tovert een immens klein toverstafje tevoorschijn. En met klein bedoel ik ook echt klein hè. Wat doe je, krijgt hij een kans of niet?

TS trapt af: Kut migraine die altijd de kop opsteekt.
3 topics achter elkaar over snikkels, you must be gaylord

edit mode: jezus je bent nog een "dame" ook , ga eens een keer ketsen, serieus daar fleur je van op
pi_74456473
Been there done that..... niet voor herhaling vatbaar. Piemels moeten groot zijn. Gevaarlijk groot, dat je er bijna bang van wordt.
pi_74456722
Er zijn niet zo veel meer anekdotes, het was maar een paar dates he! Nou ja hij wilde me aan zn ouders voorstellen maar dat willen er wel meer
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:14 schreef IkBenOzan het volgende:
Echte mannen en lang haar in één zin
Ik heb er nu een met lang haar. Bevalt prima, metal in plaats van Enya

Misschien is een andere vrouw wel heel blij met hem hoor. Een dove vaginistische die graag zielige gevallen oplapt, wellicht. Maar ondanks zijn verhalen op fok geloof ik er weinig van
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:04:36 #186
94676 Garisson72
pi_74457229
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:43 schreef Quickie_Butt het volgende:
Been there done that..... niet voor herhaling vatbaar. Piemels moeten groot zijn. Gevaarlijk groot, dat je er bijna bang van wordt.
Zoals Amsterdamsche paaltjens.
pi_74457246
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:04 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zoals Amsterdamsche paaltjens.
Oeh
pi_74457539
pi_74457600
Je moet voor de grap eens een dame uit je bed schoppen omdat je niet met haar lichaam tevreden bent. Wat een enorme klootzak ben je dan opeens!

Hypocriete kutwijven. !
pi_74457666
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Geqxon het volgende:
Je moet voor de grap eens een dame uit je bed schoppen omdat je niet met haar lichaam tevreden bent. Wat een enorme klootzak ben je dan opeens!

Hypocriete kutwijven. !
What the fuck Je hebt blubberlippen
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_74457828
quote:

Hypocriete kutwijven. !
Als blijkt dat jouw nieuwe vriendin onzijdig is en onpenetreerbaar blijf je voor altijd bij haar?
pi_74457847
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als blijkt dat jouw nieuwe vriendin onzijdig is en onpenetreerbaar blijf je voor altijd bij haar?
Fisten.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_74457875
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:24 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Fisten.
Wat snap je niet aan 'onpenetreerbaar'

Penetreren is niet alleen met je snikkel binnendringen hé
pi_74457887
Wijven met een AA cup trap ik gelijk m'n bed uit.
pi_74457924
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan 'onpenetreerbaar'

Penetreren is niet alleen met je snikkel binnendringen hé
Ze heeft altijd nog een 2e grotje.
pi_74457928
quote:

Hypocriete kutwijven. !
Overigens wel een punt.

Je zal eens een topic openen over je 'te wijdde' vriendin, of dat je niet geil word van een cup A, dan zijn mannen klootzakken en seksistisch en bestaat er niet zoiets als 'te wijd'

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2009 16:27:26 ]
pi_74458234
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Overigens wel een punt.

Je zal eens een topic openen over je 'te wijdde' vriendin, of dat je niet geil word van een cup A, dan zijn mannen klootzakken en seksistisch en bestaat er niet zoiets als 'te wijd'
Mwa, kan me best voorstellen dat je even moet slikken als ze schaamlippen tot op haar knieën blijkt te hebben.

Geloof niet dat ik daar hypocriet in ben.
Bovendien zie je bij een vrouw over het algemeen beter wat je krijgt en het lijkt mij niet meer dan normaal dat je ervan baalt als ze helemaal geen tieten heeft en je dacht eerst van wel omdat ze een mooi opgevulde BH heeft.
Bij een man zit het weggestopt en kun je wel iets bedenken, maar dat is nergens op gebaseerd. Nou ja, soms wel... Bij een vrouw meestàl wel.
compact en kleverig.
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:39:39 #198
94676 Garisson72
pi_74458316
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef Geqxon het volgende:
Wel droevig als je daar dán pas achter komt.
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:42:00 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74458400
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef Geqxon het volgende:
Gelijk heb je.

Je moet natuurlijk ook pas wat eisen als je zelf ook aan hoge eisen voldoet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74458407
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mwa, kan me best voorstellen dat je even moet slikken als ze schaamlippen tot op haar knieën blijkt te hebben.

Geloof niet dat ik daar hypocriet in ben.
Bovendien zie je bij een vrouw over het algemeen beter wat je krijgt en het lijkt mij niet meer dan normaal dat je ervan baalt als ze helemaal geen tieten heeft en je dacht eerst van wel omdat ze een mooi opgevulde BH heeft.
Bij een man zit het weggestopt en kun je wel iets bedenken, maar dat is nergens op gebaseerd. Nou ja, soms wel... Bij een vrouw meestàl wel.
Das waar, maar er zijn ook genoeg hulpmiddeltjes om het allemaal nog wat te laten lijken. En laten we wel wezen ,er zijn ook gewoon lelijke kutjes, en die zie je ook pas op het moment supreme.

Borsten is anders verhaal ja, daar zie je wel redelijk van wat voor vlees je in de kuip hebt. Kan hoogstens beetje gesmokkeld worden met een push-up of wat vulling, maar geen paar cupmaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')