Sadness, dat is het enige dat je ervan kan zeggen. Dat, én dat je blij mag zijn dat het contact daarbij bleef. Dát, én iets over Enya.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:01 schreef Dipkip het volgende:
Haha ja of steekjelosgerelateerd. Ik kreeg achteraf nog een enorme jankbrief plus een speciaal voor mij samengesteld cdtje met heel toepasselijke muziek![]()
Ja want dat gaat werken, je lul blijkt te klein om mee te neuken, je mishandelt me nog voor ik kan onthouden wat je achternaam ook weer is, maar als je 4 bladzijden lang gaat doorneuzelen over dat je moeite hebt met sociale situaties dan vind ik je ineens weer heel aantrekkelijk. Hmhm. En als dat niet werkt, dan Enya wel.
3 topics achter elkaar over snikkels, you must be gaylordquote:Op donderdag 5 november 2009 22:48 schreef griekjeee het volgende:
Een vraag aan de dames. Stel je hebt pas een nieuwe relatie, en jullie zijn toe aan de eerste keer. Hij kleed zich uit en tovert een immens klein toverstafje tevoorschijn. En met klein bedoel ik ook echt klein hè. Wat doe je, krijgt hij een kans of niet?
TS trapt af: Kut migraine die altijd de kop opsteekt.
Ik heb er nu een met lang haar. Bevalt prima, metal in plaats van Enyaquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:14 schreef IkBenOzan het volgende:
Echte mannen en lang haar in één zin
Zoals Amsterdamsche paaltjens.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:43 schreef Quickie_Butt het volgende:
Been there done that..... niet voor herhaling vatbaar. Piemels moeten groot zijn. Gevaarlijk groot, dat je er bijna bang van wordt.
What the fuckquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Geqxon het volgende:
Je moet voor de grap eens een dame uit je bed schoppen omdat je niet met haar lichaam tevreden bent. Wat een enorme klootzak ben je dan opeens!
Hypocriete kutwijven.!
Als blijkt dat jouw nieuwe vriendin onzijdig is en onpenetreerbaar blijf je voor altijd bij haar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Geqxon het volgende:
Je moet voor de grap eens een dame uit je bed schoppen omdat je niet met haar lichaam tevreden bent. Wat een enorme klootzak ben je dan opeens!
Hypocriete kutwijven.!
Fisten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als blijkt dat jouw nieuwe vriendin onzijdig is en onpenetreerbaar blijf je voor altijd bij haar?
Wat snap je niet aan 'onpenetreerbaar'quote:
Ze heeft altijd nog een 2e grotje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'onpenetreerbaar'
Penetreren is niet alleen met je snikkel binnendringen hé
Overigens wel een punt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Geqxon het volgende:
Hypocriete kutwijven.!
Mwa, kan me best voorstellen dat je even moet slikken als ze schaamlippen tot op haar knieën blijkt te hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens wel een punt.
Je zal eens een topic openen over je 'te wijdde' vriendin, of dat je niet geil word van een cup A, dan zijn mannen klootzakken en seksistisch en bestaat er niet zoiets als 'te wijd'
Wel droevig als je daar dán pas achter komt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef Geqxon het volgende:
Wijven met een AA cup trap ik gelijk m'n bed uit.
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef Geqxon het volgende:
Wijven met een AA cup trap ik gelijk m'n bed uit.
Das waar, maar er zijn ook genoeg hulpmiddeltjes om het allemaal nog wat te laten lijken. En laten we wel wezen ,er zijn ook gewoon lelijke kutjes, en die zie je ook pas op het moment supreme.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, kan me best voorstellen dat je even moet slikken als ze schaamlippen tot op haar knieën blijkt te hebben.
Geloof niet dat ik daar hypocriet in ben.
Bovendien zie je bij een vrouw over het algemeen beter wat je krijgt en het lijkt mij niet meer dan normaal dat je ervan baalt als ze helemaal geen tieten heeft en je dacht eerst van wel omdat ze een mooi opgevulde BH heeft.
Bij een man zit het weggestopt en kun je wel iets bedenken, maar dat is nergens op gebaseerd. Nou ja, soms wel...Bij een vrouw meestàl wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |