Het vorige deel is nog veel aparterquote:
dat dusquote:Op donderdag 5 november 2009 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het vorige deel is nog veel aparter
haha ja iddquote:Op donderdag 5 november 2009 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het vorige deel is nog veel aparter
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar ik zou zeggen
1>13 = klein
13>18 middenmaat
18> +++ grooot
maarja ik ben een man, en heb maar ervaring met 1 maat piemel, die van mijzelf
sorry dat ik je een kutwijf noemdequote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
oke, ... ik snap hetmaar 18 + vind ik wel héél groot
Dit idd. Vroeg me ook al af waar ze die ideeën vandaan haalt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:37 schreef Miss-X het volgende:
Heb het vorige topic echt vol verbazing gelezen, ik dacht dat (helemaal in deze tijd) mensen niet meer zo dom hoeven te zijn, verscheurde kutten en grote soa piemels, waar heb jij voorlichting gehad? Of gewoon helemaal niet? Heb je uberhaupt wel eens een echte pik gezien?
Ook het hebben van zachte, lieve, rustige sex is best ok op z'n tijd, maar ik moet toch echt zeggen dat ik me dan snel verveel, doe mij maar meer van het wat hardere werk.
Tja kleine piemels, mannen kunnen er niets aan doen, maar ik heb toch liever een 'normale' dan een kleintje en nee ik heb geen uitgescheurde, verscheurde, uitgelubberde kut.
Ergens bij de Amish denk ik.....Kind spoort echt niet!quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Dit idd. Vroeg me ook al af waar ze die ideeën vandaan haalt.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef aychelle het volgende:
[..]
uh, nou klein is ongeveer van 1 tot 7 cm, middelgroot van 7 tot 12, en vanaf 12 is groot? ... zo iets
Zal wel een jongetje van 13 wezen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:41 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ergens bij de Amish denk ik.....Kind spoort echt niet!
hahahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 02:44 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat hij een klein piemeltje heeft
Ohmygod! Als groot zo klein is dan is alles groot.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohmygod! Als groot zo klein is dan is alles groot.
Ja, en dan hebben we het nog niet eens over de breedte gehad he.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:11 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
dan is mijn middelvinger nog een moordwapen
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
oke, ... ik snap hetmaar 18 + vind ik wel héél groot
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben we het nog niet eens over de breedte gehad he.
Dat is ongeveer wel waar ja. Al vind ik er wel een huge verschil in zitten of je pik 2 of 12 cm is...quote:1>13 = klein
13>18 middenmaat
18> +++ grooot
Onder de 8cm is ook een micropenis. Volgens mij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is ongeveer wel waar ja. Al vind ik er wel een huge verschil in zitten of je pik 2 of 12 cm is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |