Lul, tegen mij zeggen ze heel streng dat ik m echt niet voor dinsdag krijg. Plus ik heb hem ge pre -ordered in een winkelcentrum dus kan m niet 's nachts ophalen. En ergens anders pre-orderen kan niet meer want er is mij verteld dat zelfs de game mania maar 1 prestige edition per winkel binnen krijgt.quote:Op zondag 8 november 2009 17:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iemand de prestige edition al opgehaald? Mijne staat al sinds gisteren klaar bij de FRS (CS Leiden), maar haal het pas morgen op.
http://i49.photobucket.com/albums/f251/Sharkdoggie/fok-2.jpgquote:Op zondag 8 november 2009 17:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lul, tegen mij zeggen ze heel streng dat ik m echt niet voor dinsdag krijg. Plus ik heb hem ge pre -ordered in een winkelcentrum dus kan m niet 's nachts ophalen. En ergens anders pre-orderen kan niet meer want er is mij verteld dat zelfs de game mania maar 1 prestige edition per winkel binnen krijgt.
Stoer ben je hoorquote:Op zondag 8 november 2009 17:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
http://i49.photobucket.com/albums/f251/Sharkdoggie/fok-2.jpg
quote:
volgens mij bedoelt hij die counter uav kill streak reward...quote:
jammer < nederlandsquote:Op zondag 8 november 2009 18:17 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt hij die counter uav kill streak reward...
Koel filpmje, kan niet wachten tot ik de choppergunner killstreak krijgquote:
ze mogen het niet verkopen voor 10 nov anders krijgen ze boete =)quote:Op zondag 8 november 2009 17:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
http://i49.photobucket.com/albums/f251/Sharkdoggie/fok-2.jpg
2:13quote:Op zondag 8 november 2009 18:35 schreef _GdR_ het volgende:
gameplay video uit het pc huilie topic:
Maar wat ik hier nu zie is dat je de richting van de airstrike kan aangeven.Dat was in MW1 best kut namelijk.
quote:You killed "Bloody Tampon809"
T schild was toch ook om explosieven tegen te houden? Verder vind ik t niet echt een probleem, diegene achter het het schild kan namelijk NIKS doen zelf, dus je kan m makkelijk in zn voeten knallen ofzo.quote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef _GdR_ het volgende:
Die bloody tampon loopt ook met zo'n ME schild. En die overleeft een granaat waar die 10cm voor staat.
Dat kut schild wordt echt een pain in the ass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:30 schreef Libereco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op zondag 8 november 2009 20:30 schreef Libereco het volgende:Wow jezus. Dat gaat toch echt ff te ver voor mij hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een spel manquote:Op zondag 8 november 2009 20:50 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wow jezus. Dat gaat toch echt ff te ver voor mij hoor.
In duitsland zit dat level er niet in.quote:Op zondag 8 november 2009 21:07 schreef fratsman het volgende:
Ben benieuwd of Activision in Duitsland wegkomt met dit level...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |