Voornamelijk TDMquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:48 schreef LigaFruitkick het volgende:
ik heb mijn gevoeligheid op medium staan
wat voor mode speel jij
Dat is inderdaad een goeie redenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:51 schreef SoldMayor het volgende:
Warom zou je nu al online gaan als je hem al hebt?
de stats wordt toch gereset
Het gaat mij ook niet om de stats maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar mischien omdat je dan al je wapens en perks en zo kwijt bent??quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:11 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goeie reden
Ik ben in ieder geval lekker aan het knallen, en vooral afgeknalt aan het wordenWat interesseren mij die stats nou
Ze hebben gezegd dat de stats worden gereset..quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:10 schreef opastokvis het volgende:
ik heb net te horen gekregen dat je gebant wordt als je online zou gaan spelen met modern warfare 2.
nou geloof ik hier niet zo veel van, maar toch even voor de zekerheid, want heb hem net binnengekregen ->
kan ik gebant worden doordat ik straks online ga, of is dat weer het zoveelste fabeltje??
Nee, die poster vertelt dat je er een nachtrelease gaat plaatsvinden. Verkopen absoluut niet!quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij Bart smit op Pieter Vreedeplein in tilburg zag ik een poster hangen dat ze hem daar al verkochten.
Hahaha heb net naar de betreffende bank gebeld om de pas te laten blokkeren, moet je maar je nummer niet op de bon laten staanquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef opastokvis het volgende:
maar goed een clanmaat beweert dus een consoleban te hebben gehad.
als hij liegt hoop ik dat ie em alsnog krijgt
edit:
nog even ter info:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20091104100756AAGRu5o
ik speel wel offline, ik ben oud en geduldig![]()
Als dat in jouw geval ook zo is, zou ik inderdaad niet online gaanquote:So, I have an illegal copy of mw2
Waarschijnlijk niet nee, was gister ook al ff de stad in geweest voor een klasgenoot van me.. Mijn exemplaar is al verzondenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:08 schreef Dirkos1987 het volgende:
In eindhoven heb je geen kans voor dinsdag
Hier verkrijgbaar stond er op volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:29 schreef Snever het volgende:
[..]
Nee, die poster vertelt dat je er een nachtrelease gaat plaatsvinden. Verkopen absoluut niet!
AAARGHquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
[..]
Als dat in jouw geval ook zo is, zou ik inderdaad niet online gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |