Bij Bart smit op Pieter Vreedeplein in tilburg zag ik een poster hangen dat ze hem daar al verkochten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoor graag waar de game te koop is, dan kan de game zo snel mogelijk in de verkoop! In iedergeval is er en zwaar embargo tot en met maandag.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:58 schreef Snever het volgende:
[..]
Als dat zo is riskeren ze een boete van ¤35,000 euro
had een foto gemaakt :p!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij Bart smit op Pieter Vreedeplein in tilburg zag ik een poster hangen dat ze hem daar al verkochten.
Waarom moet men zich verantwoorden tegenover jou!? Ik heb de game ook en je hebt me maar te geloven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:54 schreef icedilla_nl het volgende:
leuk dat jullie t zeggen dat jullie m hebben maar waar is je bewijs, dus hoesje met bon?????? van mij mag je de naam van de ongelukkige verkoper weg laten:P
Er zit geen Bart Smit bij Pieter Vreedeplein.. Wel een Intertoys? Die verkocht hem gisteren niet aan mij( ongeveer om 4 uur)..quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij Bart smit op Pieter Vreedeplein in tilburg zag ik een poster hangen dat ze hem daar al verkochten.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:03 schreef lordteddybeer het volgende:
Corien wordt geen medeweker van de maand
thanks for the infoquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
Zometeen even de stad ff kijken of die er ismaar denk het niet
Ook goed hahaha Intertoys.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:51 schreef YDJNL het volgende:
[..]
Er zit geen Bart Smit bij Pieter Vreedeplein.. Wel een Intertoys? Die verkocht hem gisteren niet aan mij( ongeveer om 4 uur)..
Nee om 4 uur hing er geen poster, en de jongen aan wie ik het vroeg kreeg een lach op zijn gezicht en zei: 'Dat word nog 4 dagen wachten.'quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook goed hahaha Intertoys.
Hing er toen al een poster? Nu wel namelijk...
Ben niet naar binnen gegaan, want ik heb een pre order lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |