Gameshop Den Haag iig welquote:
Raar, daar heb ik hem besteld maar nog niks over gehad.quote:
Er schijnt een digitale fingerprint op te zitten waardoor een groot aantal zaken te traceren zijn. De reden dat de FRS ze niet uitgeeft is omdat onmiddellijk te zien dat ze die game voor de releasedatum verkocht hebben. Blijkbaar hebben een aantal winkels daar schijt aan. De boete schijnt nogal fors te zijn begreep ik.quote:Op maandag 9 november 2009 15:15 schreef Rossdale het volgende:
Waarom bang om online te gaan als je de game legaal hebt?Dan mag je er mee online wanneer je maar wil hoor
Microsoft kan precies zien wat een legale kopie is en dus gewoon niets mee aan de hand is. Net zoals de reviewexemplaren die (volgens mij) geflagged zijn en dus ook zonder enig probleem online kunnen
ga weg man, denk je nou echt sat ze voor elke winkel een soort code hebben meegebrand?quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Er schijnt een digitale fingerprint op te zitten waardoor een groot aantal zaken te traceren zijn. De reden dat de FRS ze niet uitgeeft is omdat onmiddellijk te zien dat ze die game voor de releasedatum verkocht hebben. Blijkbaar hebben een aantal winkels daar schijt aan. De boete schijnt nogal fors te zijn begreep ik.
Overigens zijn er zal zat ip-adressen geblocked van mensen die het spel vroegtijdig illegaal in handen hadden. Geen idee hoe dat werkt als je het spel legaal eerder speelt, lijkt me geen probleem.
Niet per winkel maar er is bekend welke code is meegegeven aan de landelijke FRS....quote:Op maandag 9 november 2009 15:35 schreef Shoombak het volgende:
[..]
ga weg man, denk je nou echt sat ze voor elke winkel een soort code hebben meegebrand?en er zijn geen bans uitgedeelt op ip, maar cobsolebans. allemaal bullcrap dus
Wat een onzinquote:Op maandag 9 november 2009 15:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet per winkel maar er is bekend welke code is meegegeven aan de landelijke FRS....
Inderdaad, gelukkig tellen die kills niet mee met je killstreak totaal. Anders eindigt elk potje met een nuke.quote:Op maandag 9 november 2009 16:10 schreef intraxz het volgende:
Die attack helicopter waarbij je zelf kan schieten is lame.16 kills met een zo´n ding
Op de vorige pagina in dit topic tellen ze wel mee toch. Hij tiefde in iig een nuke neer.quote:Op maandag 9 november 2009 16:18 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig tellen die kills niet mee met je killstreak totaal. Anders eindigt elk potje met een nuke.
quote:Modern Warfare 2 vanaf 10 november beschikbaar
Update 16:23u In goed overleg met de distributeur is besloten de verkoop van Modern Warfare 2 te staken tot morgen 10 november. Het Gameshop filiaal in de Schoolstraat is vanavond wel nog geopend tot 22:00 uur
Toen ik daar stond ging de telefoon over. Een van de medewerkers: "Dat kan nooit goed nieuws zijn".quote:Op maandag 9 november 2009 16:30 schreef Elegy het volgende:
Helaas, ik was net van plan op de fiets te stappen:
[..]
Ja inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Gewas het volgende:
Ik heb hem net gehaald bij de Gameshop in Den Haag, net op tijd zo te zien. Iedereen die in de winkel was kwam overigens voor dit spel.
Al is de verkoop nog zo snel, de NS vertraagt hem welquote:Op maandag 9 november 2009 16:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Iemand uit Gouda voor me. Dan duurt de reis naar huis nog lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |