quote:- opgeruimd -
Wat vind je dan te groot?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Zal ik dan maar ontopic gaan?
Nee niet mee eens, wegens pijn.
Zooo, niet zo moeilijk toch
Oké.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zo'n 17-20...
15 of 16 ofzo vind ik meer dan okay
28cm. Schoon aan d'haak.quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:16 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vindt het altijd wel komisch hoe vrouwen op het internet zeggen dat ze liever een grote hebben en dat mannen op internet altijd zeggen dat ze een grote hebben. Onderzoek heeft namelijk uitgewezen dat de gemiddelde lengte van de penis 16 cm is. Toevallig is dat ook de gemiddelde diepte van een vagina. Een weldenkend mens zou hier de conclusie aan kunnen verbinden dat de 2 misschien op elkaar afgestemd zijn en dat 90% van de vrouwen op internet die zeggen liever een grote te hebben en 90% van de mannen op internet die zeggen een grote te hebben gewoon aan het jokken zijn.
En daar is geen centimetertje bij gesmokkeld?quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:37 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
28cm. Schoon aan d'haak.![]()
L. Steele
quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:35 schreef KopieerMachine het volgende:
te groot is als je de baarmoedermond raakt. zolang je die niet raakt is hij ook niet te groot lijkt mij. en de dikte... doe ik geen uitspraken over
Doet iemand het tenminste.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:32 schreef Garisson72 het volgende:
Wel geil dat griekjeee zo met onze piemels bezig is.
Misschien moet je van je hobby je werk makenquote:
Dat zeg je toch niet tegen dames...quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je van je hobby je werk maken
Bron, link? Volgens mij is het gemiddelde 13/14cm.quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:16 schreef PalmRoyale het volgende:
Onderzoek heeft namelijk uitgewezen dat de gemiddelde lengte van de penis 16 cm is.
Volgens mij ligt het gemiddelde gewoon tussen de 11-17 cm?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bron, link? Volgens mij is het gemiddelde 13/14cm.
Ik pas denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je van je hobby je werk maken
En wat zie jij dan als groot/precies goed?quote:
Ja of ergens tussen de 4 en 40. Captain obvious.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:36 schreef griekjeee het volgende:
Volgens mij ligt het gemiddelde gewoon tussen de 11-17 cm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |