Waarom niet? Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef ThE_ED het volgende:
Dank, maar dat gaat 'm vandaag echt even niet worden.
Ik studeer ook nog ja. Maar ik zit nu het loon van de Hema op is wederom krap met geld, zeker omdat ik binnenkort weer op kamers moet en dus huur moet betalen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dacht ik al dat het Finntroll was.
Maar jij studeerde toch nog?
wat is dit dan?quote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Black_Tulip het volgende:
En vrolijk zijn zullen jullie. Verplicht. Luister hier maar naar:
Vervelendquote:Op maandag 9 november 2009 19:49 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik studeer ook nog ja. Maar ik zit nu het loon van de Hema op is wederom krap met geld, zeker omdat ik binnenkort weer op kamers moet en dus huur moet betalen.
Vrouwen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:47 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er aan de hand?
Ietsje meer respect voor Mägo de Oz ja!quote:Op maandag 9 november 2009 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat is dit dan?
de buitenlandse BZN?
whaha, die lul op 't podiumquote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ietsje meer respect voor Mägo de Oz ja!Ze zijn geweldig. Spaanse folk metal band. Kijk dit eens:
Het was minder dan ik verwacht had inderdaad en werken zit er niet echt meer in met mijn collegerooster. Mijn hoofd staat nu niet naar werk zoeken, maar misschien ga ik proberen om als afwashulp aan de slag te komen of zoquote:Op maandag 9 november 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelenden zo veel verdiend de hema nu ook weer niet.
not surequote:
het is wel leuk, maar niet echt geweldig.quote:
Sterktequote:Op maandag 9 november 2009 20:02 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het was minder dan ik verwacht had inderdaad en werken zit er niet echt meer in met mijn collegerooster. Mijn hoofd staat nu niet naar werk zoeken, maar misschien ga ik proberen om als afwashulp aan de slag te komen of zoLekker flexibel een paar avondjes per maand..
Ed, is het zo'n geval?
Hmmm... Wat je zei in je PM komt niet overeen met dat nummer van APC hoor..quote:Op maandag 9 november 2009 20:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
not sure
Maar ach, does it matter...
Dankjequote:
Dat klinkt goedquote:Op maandag 9 november 2009 20:24 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb dus zo'n 750 metalcovers bij elkaar gesnaaid via een vriendin. (ok die gaf me alleen een linkje naar god weet waar) maar wat zitten daar toch een hilarische en ook erg goede bij zeg.
Ja, vanalles wat, ook wel een zooi vrij bekende covers hoor. En metalbands die andere metalnummers coveren.quote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt goednog bekende bands?
De standaard covers zeker.quote:Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, vanalles wat, ook wel een zooi vrij bekende covers hoor. En metalbands die andere metalnummers coveren.
Geniaalquote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef ThE_ED het volgende:
ik zit me nu ff helemaal ziek te lachen (ja dat kan ik nog) om de nieuwe Kabouter Wesley. Godmiljaar!
Van een bepaalde band in het bijzonder?quote:Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef GimmeGore het volgende:
hahahahahahaha
![]()
ernstig, ik heb zin in een concert
Nee, maar het liefst een grind of death metal feestjequote:Op maandag 9 november 2009 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van een bepaalde band in het bijzonder?
Ik wil The berzerker wel eens zien bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |