Stel voor dat je samen met je ouders naar Venomous Concept gaat. Dan laat je hun een keer iets doen wat jij leuk vindtquote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef GimmeGore het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Venomous Concept speelt in Eindhoven, precies op de dag dat ik verplicht gezellig moet doen met mn ouders en mn broers
Ze hebben al gereserveerd bij een restaurant, omdat ze allebei jarig zijn vant weekend (nou ja, min of meer)quote:Op maandag 9 november 2009 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stel voor dat je samen met je ouders naar Venomous Concept gaat. Dan laat je hun een keer iets doen wat jij leuk vindt![]()
Oh trouwens ik wil ook wel.
Wanneer is het precies?quote:Op maandag 9 november 2009 15:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ze hebben al gereserveerd bij een restaurant, omdat ze allebei jarig zijn vant weekend (nou ja, min of meer)
Vet!quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef GimmeGore het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Venomous Concept speelt in Eindhoven, precies op de dag dat ik verplicht gezellig moet doen met mn ouders en mn broers
Dat gaat niet lukken dan.quote:Op maandag 9 november 2009 15:49 schreef GimmeGore het volgende:
de 14e. Aankomende zaterdag dus.
Ze hebben om half 8 gereserveerd. Het is vanaf daar naar Eindhoven denk ik een dikke 2 uur
woeps, beetje laat.quote:Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef BOKA het volgende:
[..]
Vet!Wanneer?
nee, uiteraard niet dat jij er niet heen kan.![]()
Vrijdag in Sneek en zaterdag in Eindhoven.quote:Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef BOKA het volgende:
[..]
Vet!Wanneer?
nee, uiteraard niet dat jij er niet heen kan.![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken dan.![]()
Venomous Concept is toch met Shane van Napalm Death?
Klinkt goedquote:Op maandag 9 november 2009 15:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vrijdag in Sneek en zaterdag in Eindhoven.
[..]
![]()
Hoe kom je erbij. Ik klapte alleen omdat dat voor Overkill moest. Voor de rest ben ik altijd bloedchagrijnigquote:
Hahahaquote:Op maandag 9 november 2009 19:28 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij. Ik klapte alleen omdat dat voor Overkill moest. Voor de rest ben ik altijd bloedchagrijnig
* tijnbrein zet Alfred J. Kwak Ben vandaag zo vrolijk.quote:Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef ThE_ED het volgende:
Laten we sowieso nu even niet over vrolijk beginnen.
Tuurlijk ken ik dat. Suggereerde ik ergens dat ik het niet kende dan?quote:Op maandag 9 november 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Je kent het liedje klap eens je handjes toch wel
Ik ben supervrolijkquote:Ik ben ook niet echt vrolijkzal wel aan het weer liggen ofzo
Eigenlijk ben ik nu naar Fintroll aan het luisteren erg vrolijkquote:
Nee, maar ik vond het wel grappig om te zeggen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik dat. Suggereerde ik ergens dat ik het niet kende dan?
Dat is mooiquote:[..]
Ik ben supervrolijkOf nou ja, dat is overdreven, maar over het algemeen gaat het best goed
Al heb ik het meestal ontzettend druk
Dank, maar dat gaat 'm vandaag echt even niet worden.quote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Black_Tulip het volgende:
En vrolijk zijn zullen jullie. Verplicht. Luister hier maar naar:
Het is Finntroll, Tijnquote:Op maandag 9 november 2009 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik nu naar Fintroll aan het luisteren erg vrolijk![]()
Ik ook.quote:Afgezien dat ik werkloos ben gaat het vrij goed![]()
Dat is geen metalquote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Black_Tulip het volgende:
En vrolijk zijn zullen jullie. Verplicht. Luister hier maar naar:
quote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dank, maar dat gaat 'm vandaag echt even niet worden.
Dat dacht ik al dat het Finntroll was.quote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het is Finntroll, TijnIk luister naar Ensiferum nu, ook vrolijk
[..]
Ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |