Wokken is ook geen metalquote:Op maandag 16 november 2009 16:06 schreef GimmeGore het volgende:
Ik had trouwens veel beter naar Venemous Concept kunnen gaan
dan had je dr doom moeten zienquote:Op maandag 16 november 2009 16:06 schreef GimmeGore het volgende:
En dan worden ze nog opgepakt ook, deden de gasten van Motley Crue het toch beter.quote:Op maandag 16 november 2009 15:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Die jongens lopen echt decennia achter.
Vaak zijn ze gewoon van roestvrij staal gemaakt.quote:
Alhoewel afgehaakte ledematen wokken wel weer metal isquote:Op maandag 16 november 2009 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vaak zijn ze gewoon van roestvrij staal gemaakt.
quote:Op maandag 16 november 2009 16:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan had je dr doom moeten zien
met de zanger die standaard zijn broek op half 6 heeft hangen![]()
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef Monolith het volgende:
Mayhem opgepakt in Nederland vanwege het kort en klein slaan van een hotelkamer hoor ik net op 3FM.
Ik moest het via Tong80 te weten komenquote:Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef Monolith het volgende:
Mayhem opgepakt in Nederland vanwege het kort en klein slaan van een hotelkamer hoor ik net op 3FM.
Verdomme, als ik geweten had dat hun in NL speelden.quote:Op maandag 16 november 2009 16:06 schreef GimmeGore het volgende:
Die kwam gelukkig niet voorbij. Wel de hele tijd: "Jetzt gehts looooos!!!11"quote:
Bier is altijd goedquote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef GimmeGore het volgende:
dat was het enige voordeel van dat wokrestaurant, mijn ouders hadden het dranken arrangement erbij genomen.
die 8 Palm gingen er best in![]()
Toch maar eerst eens kijken of dat andere schijfje beter is om te recenseren, want die syncronomica roept alleen maar slechte cliché's op
http://www.lastfm.es/event/1282055+Baroness+-+Tank86quote:
argh een maandag alá, maar in Rotterdam? Some people gotta work ya know! Bah..quote:Op woensdag 18 november 2009 20:39 schreef Syb-rund. het volgende:
http://www.lastfm.es/event/1282055+Baroness+-+Tank86
woonplaats: Amsterdamquote:Op woensdag 18 november 2009 21:09 schreef Asta het volgende:
[..]
argh een maandag alá, maar in Rotterdam? Some people gotta work ya know! Bah..
Ja maar als je de volgende ochtend om 7 uur moet beginnen is het nog steeds geen pretje hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 21:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
dat is maar een lullig uurtje reizen hoor, en ik maar denken dat je in een groningen of limbo woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |