Wacht maar tot Ian gedronken heeftquote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef judge666 het volgende:
[..]
IK BEN OOK GEEN TROLL!!!!!!!!!
ik volg mijn eigen regels ed.
In elk geval niet jou regles!
Nog 30 keer Ian zijn bericht qouten, want ja het dringt langzaam doorquote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Laysa het volgende:
Sjjjjjjjjtttttttttttt...miss blijft ze in het oude topic
Een Noek mail sturenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Goffer de goffer, vandaag ben ik dus weer niet terug gebeld![]()
Hier word ik nou zo pissig van
Ik ben nog niet overtuigdquote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Laysa het volgende:
Sjjjjjjjjtttttttttttt...miss blijft ze in het oude topic
moeten wij je ff allemaal bellen om op te vrolijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Goffer de goffer, vandaag ben ik dus weer niet terug gebeld![]()
Hier word ik nou zo pissig van
Zeg toon es wat compassiequote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten wij je ff allemaal bellen om op te vrolijken
kweetjequote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigdeen zij of een hij
Een bezopen admin lijkt mij veel gevaarlijkerquote:
bezopen en dan al die knoppen, da's wel link jaquote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een bezopen admin lijkt mij veel gevaarlijker
Groot kans dat ik me dan op jullie afreageerquote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten wij je ff allemaal bellen om op te vrolijken
oehquote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot kans dat ik me dan op jullie afreageer
ejquote:
Try usquote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hier eeejjjjjj roepen? I s dat 't?![]()
oke moppie, typ het hier maar van je afquote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot kans dat ik me dan op jullie afreageer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |