quote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vrolijk was ik de hele dag al hoor. Ik ben zo zelden sjaggo dat het iedereen opvalt als ik het wel benMaar ik voelde me best wel een beetje brak
Uhm ik zie geen ava wel een pinguin.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n ava...Mumble met een Mijtertje
blabla webicon usericon blablabla...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n ava...Mumble met een Mijtertje
De ava(tar), het plaatje dus, is Mumble de pinguin. Maar zonder mijtertje en dat heeft meen ik weer te maken met een paar instellingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Uhm ik zie geen ava wel een pinguin.
Oh sorry foutje ik bedoelde:quote:Op donderdag 5 november 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De ava(tar), het plaatje dus, is Mumble de pinguin. Maar zonder mijtertje en dat heeft meen ik weer te maken met een paar instellingen.
Zie jij hem wel dan??quote:Op donderdag 5 november 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Ing, je ava is tof!
Met die voorbij wandelende piet ook
Je ziet umquote:Op donderdag 5 november 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Ing, je ava is tof!
Met die voorbij wandelende piet ook
Ja, maar ik zie bij jou weer gewoon je knabbel en babbel, niet je feestavatarquote:
Heeft NL een feestava dan? Ik zie ook nog steeds K&Bquote:Op donderdag 5 november 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie bij jou weer gewoon je knabbel en babbel, niet je feestavatar
Jaaaaa met knabbel en babbel verkleed als sint en piet.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft NL een feestava dan? Ik zie ook nog steeds K&B
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft NL een feestava dan? Ik zie ook nog steeds K&B
Het wordt echt tijd dat ze die opties er uit halen op FOK!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik zie bij Ingetje alleen die pinguin. En bij Nieslief wel de sint&piet extra's
Ik ben al mooi aan het prutsen in m'n profiel eerst al die usericons uit de usericonmanager gehaald. Vervolgens alleen sint teruggezet. Die geselecteerd nu maar hopen dat het goed komt.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Het wordt echt tijd dat ze die opties er uit halen op FOK!
Dat we gewoon allemaal hetzelfde zien ipv al die gekke instellingen!
Soms is minder gewoon méér!
Het heeft iets te maken met je instellingen bij opties.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:49 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ben al mooi aan het prutsen in m'n profiel eerst al die usericons uit de usericonmanager gehaald. Vervolgens alleen sint teruggezet. Die geselecteerd nu maar hopen dat het goed komt.
*boink au au nie goe. mr.Lief niesje waarom val je van je stoel. Niesje: nou omdat jij zo'n lawaai maakt als FCTwente een doelpunt maakt*
Zie je hem nu wel of niet dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met je instellingen bij opties.
Maar als je die verandert zodat ik je feest ava zie, dan zien degenen die hem nu zien hem niet meer.
Dus laat maar staan en laten we maar gewoon hopen dat in de nieuwe layout die opties niet meer zitten
Of dat mensen hetzelfde plaatje gebruiken voor beide opties. Ik zie nu ook de gewone van Nieslief en het mijtertje op de pinguin.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Het wordt echt tijd dat ze die opties er uit halen op FOK!
Dat we gewoon allemaal hetzelfde zien ipv al die gekke instellingen!
Soms is minder gewoon méér!
Welke twee opties ik snap het echt niet. Hoe plaats ik een ava bij mijn webicon uit mijn usericonmanager?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Of dat mensen hetzelfde plaatje gebruiken voor beide opties. Ik zie nu ook de gewone van Nieslief en het mijtertje op de pinguin.
Of kan ik gewoon het webicon deel leeg laten en alleen de usericonmanager gebruiken??quote:Op donderdag 5 november 2009 22:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Welke twee opties ik snap het echt niet. Hoe plaats ik een ava bij mijn webicon uit mijn usericonmanager?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |