Klopt!! er staat idd vermoed , maar wat daarachter staat tik jijzelf in en komt wel heel erg hard over alsof Claire geheel in elkaar gerost zou zijn, en daar zag ze nou niet echt naar uit .quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er staat vermoed toch? Ik bedoel ik kan oook niet bij die gasten in hun hofd of huis kijken!
Hij heeft in mijn optiek alle schijn tegen en als Claire zegt dat ze drie keer geslagen is door hem vermoed ik het ergste ja! Trouwens elke klap die een vrouw van een man krijgt is over het algemeen een halsmisdaad in mijn bescheiden optiek. Noem me een softie maar ik vind niet dat je vrouwen mag slaan.
Dus... ik vermoed, bevestig niets, mijn subjectieve vermoedens op basis van de info die ik op mijn manier geinterpreteerd sinds DGK...
Ik vind als een vrouw van een kerel een knal krijgt, al is het met de vlakke hand al van dien aard dat ik dat in zulke gevallen eigenlijk in elkaar rossen vind ja, zeker ook omdat er een groot deel emotionele schade bij komt kijken die vaak niet meegenomen is. Een paar gekneusde ribben helen sneller dan de angst voor je eigen man!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Klopt!! er staat idd vermoed , maar wat daarachter staat tik jijzelf in en komt wel heel erg hard over alsof Claire geheel in elkaar gerost zou zijn, en daar zag ze nou niet echt naar uit .
En toch is dit niet gezegd dus eigenlijk kun je zo al je vermoedens parkeren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:48 schreef versabommie het volgende:
Hij heeft in mijn optiek alle schijn tegen en als Claire zegt dat ze drie keer geslagen is door hem vermoed ik het ergste ja!
Daar zijn we het allemal mee eens,quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind als een vrouw van een kerel een knal krijgt, al is het met de vlakke hand al van dien aard dat ik dat in zulke gevallen eigenlijk in elkaar rossen vind ja, zeker ook omdat er een groot deel emotionele schade bij komt kijken die vaak niet meegenomen is. Een paar gekneusde ribben helen sneller dan de angst voor je eigen man!
Nouja, als ze zegt: Ik ben door Huub geslagen. Hoe duidelijk wil je het dan hebben? Willen jullie details?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:59 schreef Noek het volgende:
[..]
En toch is dit niet gezegd dus eigenlijk kun je zo al je vermoedens parkeren.
Als je dan zonodig je verhaal wil doen in de bladen en op tv, wees dan duidelijk ofzo.
Tip van Flip!
Dan gaat dit topic doodquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daar zijn we het allemal mee eens,
Maar of dat hier allemaal het geval is, is een tweede..
Met andere woorden, ben het gezeik erover een beetje zat, laten we eens wachten op feiten.
Even was het grappig, maar nu wordt het vervelend..
Oh, ben ik vast in de fase blijven hangen waarin dat nog niet duidelijk was ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, als ze zegt: Ik ben door Huub geslagen. Hoe duidelijk wil je het dan hebben? Willen jullie details?
Nouja Claire heeft overduidelijk uitgesproken dat ze drie keer geslagen is, dus dan is dat wel duidelijk. Hoeft niet de waarheid te zijn maar maakt wel dat ik mijn vermoedens heb.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, ben ik vast in de fase blijven hangen waarin dat nog niet duidelijk was ofzo.
Wil ik details? Wil jij details? Dat willen we toch allemaal anders zat je hier niet.
Volgens mij is dat helemaal niet zo letterlijk gezegd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:
Nouja Claire heeft overduidelijk uitgesproken dat ze drie keer geslagen is,
Ja duh, niets natuurlijk, want er is geen bewijs. Dit hele gedoe helpt alleen niet mee om verstandig om te gaan met het verdelen van de lusten en lasten jegens elkaar en het kind. Iedereen de dupe, het kind het meest. Dat krijg je als onvolwassen en achterlijken gemeenschap met elkaar hebben en wanneer het gevolg een zwangerschap is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja Claire heeft overduidelijk uitgesproken dat ze drie keer geslagen is, dus dan is dat wel duidelijk. Hoeft niet de waarheid te zijn maar maakt wel dat ik mijn vermoedens heb.
Details hoeven van mij niet zo, ik wil echt niet weten waar en hoe hard ze geslagen is, ik wil weten wat er uiteindelijk uit de zaak rollen gaat.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, als ze zegt: Ik ben door Huub geslagen. Hoe duidelijk wil je het dan hebben? Willen jullie details?
Ja en daarom noem je hem 10x per dag koffielaafdwergsmurfkabouterachtigsoort.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja Claire heeft overduidelijk uitgesproken dat ze drie keer geslagen is, dus dan is dat wel duidelijk. Hoeft niet de waarheid te zijn maar maakt wel dat ik mijn vermoedens heb.
Details hoeven van mij niet zo, ik wil echt niet weten waar en hoe hard ze geslagen is, ik wil weten wat er uiteindelijk uit de zaak rollen gaat.
Ik wil helemaal geen details weten, want die zijn vaak niet fijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het staat wel met zoveel woorden in dat artikel. Het ging verder dan verbaalquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar goed, orde op zaken: Zegt Claire bij Blvrd dat ze 3x gemept is?
Ja, ik lees het ook zo maar hé, als je dan toch je zegje wil doen, wees dan duidelijk. Nou fijn, dan vind ik dus toch weer wat ik om 8.59uur ook vond.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het staat wel met zoveel woorden in dat artikel. Het ging verder dan verbaal
[ afbeelding ]
Goede morgen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat vrouwen onder elkaar altijd aan een half woord genoeg hadden. Ik heb, als man, wél altijd moeite met onduidelijkheid die de dames geven door er nét langs te praten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik lees het ook zo maar hé, als je dan toch je zegje wil doen, wees dan duidelijk.
Een cursus begrijpend lezen beveel ik je aan. Het was drie keer heel erg, al die andere keren minder erg, maar ook niet leuk. Dat bagatelliseren en ontwijkend posten past hier wat mij betreft niet als het over mishandeling gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:49 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Goede morgen!
Ja, Claire had blauwe teennagels. Ze was nl. op haar teentjes getrapt. Kon natuurlijk niet missen met die schoenmaat van Huub.
Ja, maak er even een vrouwen/mannending van.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen onder elkaar altijd aan een half woord genoeg hadden. Ik heb, als man, wél altijd moeite met onduidelijkheid die de dames geven door er nét langs te praten.
Nope, dat is weer een voortvloeisel uit mijn encounters met Huub over Twitter, FOK! en andere kanalenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en daarom noem je hem 10x per dag koffielaafdwergsmurfkabouterachtigsoort.
Omdat je wil weten wat de uitkomst is. Bommie!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |