nah weet je het niet meer????quote:Op donderdag 5 november 2009 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. ik ben veel kwijt merk ik al...
jazeker dat heet .......ROKENquote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie net dat claire pas 25 is? Ze lijkt op de foto's wel 35 of ouder.. kan iemand me dat verschil uitleggen?
Het verschil is 10 jaar of meer.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie net dat claire pas 25 is? Ze lijkt op de foto's wel 35 of ouder.. kan iemand me dat verschil uitleggen?
ook weer waar, en het roken, en de wijn, en de 3x mishandelingen...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verschil is 10 jaar of meer.
Yup,van kindertjes maken alsof het speelgoed is...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Ontwijken van rondvliegende telefoons, deuren repareren...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef judge666 het volgende:
[..]
ook weer waar, en het roken, en de wijn, en de 3x mishandelingen...
Heb je ons "Lolletje" weer afgevoerd..?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
De troll is naar de prullenbak, voor de laatste keer 't topic opgeschoond (hoop ik).
wie is de troll?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
De troll is naar de prullenbak, voor de laatste keer 't topic opgeschoond (hoop ik).
Die troll was niet meer leuk, een beetje same old same old of slaapverwekkend of hoe je het noemen wilt. Zou misschien nog wel een leuke zijn geweest voor R&P.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsss.. kom op heejj... hier voor jou...![]()
www.foorwatjesposten.nl
Dat zijn toch van die lelijke kleine herrieschoppende figuren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |