deze met stip dus op nummer 1 op de lijstquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Al is de koffielaaf nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Zoals ze zeggen. Je moet jezelf wel eens kietelen hé, anders wordt het leven zo zwaar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je zelf zo om je grapjes (...) kunt lachen. Zo'n pijnlijke stilte verveelt immers ook snel.
Daar wordt iets totaal anders mee bedoeld dan lagere schoolgrapjes maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef sunny16947 het volgende:
Zoals ze zeggen. Je moet jezelf wel eens kietelen hé, anders wordt het leven zo zwaar.
Ik had ook iets met vechten en bierkaai in gedachten maar dan moet ik eerst mijn notes weer eens tellen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was geloof ik de enige correcte reactie
Ik doe wel een samenvattingquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Topic killer Eend. Zo'n lang verhaal zijn we ook niet van je gewend
Hij spant de kroon al, een proces kan er niet meer bijquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik doe wel een samenvatting
Waarom spant hij als hij niet geslagen heeft geen proces aan tegen boulevard (het was immers niet claire die het over slaan had) om dat vermeende slaan te laten te rectificeren ?
Het zou zijn blazoen anders wel een stuk zuiveren (goed voor zijn carriere).quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij spant de kroon al, een proces kan er niet meer bij
Het zou strategisch ook best slim kunnen zijn, want je kan er op die manier achter komen of claire tegen de verslaggever gezegd heeft dat hij daadwerkelijk geslagen heeft of dat die voice-over dat 'zelf' bedacht heeft...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch heeft Eend wel een punt, om een beetje in de spreekwoorden te blijven, "De eerste klap is een daalder waard". Gelijk d'r vol in om het tegendeel te beweren en een proces aanspannen tegen smaad zou geen verkeerde optie zijn.......als je onschuldig bent. Maar goed, hoe bewijs je dát dan weer.
Zitten wij nu Huub verder te helpenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zou strategisch ook best slim kunnen zijn, want je kan er op die manier achter komen of claire tegen de verslaggever gezegd heeft dat hij daadwerkelijk geslagen heeft of dat die voice-over dat 'zelf' bedacht heeft...
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zitten wij nu Huub verder te helpen![]()
Goed puntquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Hij had kunnen zeggen: ik heb nooit geslagen, ik heb dat claire niet horen zeggen, ik heb de voice-over dat wel horen zeggen, je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is... ik wil die uitlating gerectificeerd zien.
Dat dit niet is gebeurd zegt mij genoeg
Dat zei ie ja, en griste een mes van het kookeiland om daarmee Brian achterna te gaan, .... ja, ik heb het nooit zo gehad op die oneliners van Huub, staat leuk, maar 't was merendeels gebakken lucht.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:45 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant; "Als je geschoren wordt, moet je stilzitten"
Het kan dus best dat er idd niets van waar is, en Huub het liever op een rechtzaak laat aankomen dan dat hij mee gaat doen aan het moddergooien....
Volgens mij was Huub degene die zei "als je je verlaagt naar hun niveau dan verlies je op ervaring"
Ja wat moet hij anders zeggen. Van ja hoor het klopt allemaal, ik heb claire mishandeld. Zou de 1e zijn die schuld erkent in zo een geval. En zeker in de media. Rot toch op wat een dom gelul allemaal.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef sunny16947 het volgende:
Dacht dat Huub als reactie al had gezegd dat hij van niks weet en deze aantijgingen nieuw voor hem zijn. Al zou hij dat 100 keer herhalen, maakt dat toch niks uit.
Het blijft altijd lastig met dit soort zaken....quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Mylene het volgende:
Brian wilde Amanda na de uitspraak van de rechter toch ook aanklagen wegens smaad? Ik weet niet, ik denk niet dat Huub zo ver zal gaan en het bij een eventuele uitspraak in zijn voordeel het daar bij zal laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |