Team Lieke !!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:28 schreef Marrije het volgende:
Bedankt Pietje!
Team Huub, omdat ik voor geen goud team Claire kies
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is echt tijd voor nieuwe meuk voor in de OP.
Heb het uit verveling nu al twee keer gelezen
team dennisquote:Op donderdag 5 november 2009 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pearlbitch is officieel de voorzitster
Ach iemand moet de rol van advokaat van de duivel op zich nemen , moest wel lachen om Renate , durft het getal niet eens te typenquote:
hij mag heel Tilburg niet meer in?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef Jian het volgende:
OT: Ik begreep van Sunny dat, dat straatverbod van Huub toch verder gaat als alleen de straat
Dat zei ze en nog één of ander gebied niet. Ze kwam serieus over dus ik denk dat ze meer weetquote:Op donderdag 5 november 2009 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij mag heel Tilburg niet meer in?
dat meen je niet, kan het me ook niet voorstellen hoor dat ie heel tilburg niet meer in mag. beetje raar straatverbod.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blauwe meer ? of zoiets.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zei ze en nog één of ander gebied niet. Ze kwam serieus over dus ik denk dat ze meer weet
Dat is geen straf, dat is een zegequote:Op donderdag 5 november 2009 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
nah weet je het niet meer????quote:Op donderdag 5 november 2009 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. ik ben veel kwijt merk ik al...
jazeker dat heet .......ROKENquote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie net dat claire pas 25 is? Ze lijkt op de foto's wel 35 of ouder.. kan iemand me dat verschil uitleggen?
Het verschil is 10 jaar of meer.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie net dat claire pas 25 is? Ze lijkt op de foto's wel 35 of ouder.. kan iemand me dat verschil uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |