Geef jij maar het goede voorbeeldquote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef Onufriev het volgende:
Verhuizen is dé oplossing. Het liefst naar een plek zonder internet.
ben je wijs?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
't valt wel mee. Nog geen handschoenen en sjaal nodig.
Sorry rickokunquote:Op donderdag 5 november 2009 19:15 schreef RickoKun het volgende:
In Nederland betekend dat het broeikaseffect ervoor zorgt dat het hier koeler wordt in zomer, en ietwat warmer in de winter, dit komt door de oceaanstromingen, jijweetzelluf, beverFAG
bwehehehe gedissed mienjong
En ik moet nog lachen ookquote:Op donderdag 5 november 2009 19:15 schreef RickoKun het volgende:
In Nederland betekend dat het broeikaseffect ervoor zorgt dat het hier koeler wordt in zomer, en ietwat warmer in de winter, dit komt door de oceaanstromingen, jijweetzelluf, beverFAG
bwehehehe gedissed mienjong
Ik vind dat het wel wat warmer mag zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef Adelante het volgende:
Arnhem 8.4C
Prima temperatuurtje toch voor november
Dan gaat je plan met die hummers ook niet werken tjap.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:07 schreef beverton het volgende:
Klimaatverandering is een hoax!111!1
Waar baseer jij dat op, ik geef toe dat in de OP niet aangaf dat ik doelde op figuren zoals Al Gore en de Femke Halsema's die beweren dat de temperatuur al zo ontzettend hard zijn gestegen de laatste ....(vul in periode) en dat ik er open voor sta om het te proberen waar te makenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan gaat je plan met die hummers ook niet werken tjap.
Dus het is geen hoax, maar je twijfelt aan de toegepaste statistiek en wiskunde?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:32 schreef beverton het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op, ik geef toe dat in de OP niet aangaf dat ik doelde op figuren zoals Al Gore en de Femke Halsema's die beweren dat de temperatuur al zo ontzettend hard zijn gestegen de laatste ....(vul in periode) en dat ik er open voor sta om het te proberen waar te maken
Waar baseer je op dat in Rotterdam woon, misschien lieg ik wel in m'n foboquote:Op donderdag 5 november 2009 19:53 schreef Zipportal het volgende:
TS woont in Rotterdam. Stadse mensen kunnen nergens tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |