Ik houd er ook niet van als er suiker in zit; pinda's + plantaardige vetten + zout is voldoende lekker zonder toevoegingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:18 schreef maartena het volgende:
Skippy heeft tonnen meer suiker in de pindakaas dan Calve.
Ik vond het eerst wel lekker, maar vind het nu eigenlijk te zoet. Zelfde met Jif.
Ik koop tegenwoordig vaak de pindakaas van Trader Joe's, die is wel goed.
Ik vind de keuken hier in Laos wel ok.....het is in iedergeval meer spannend dan de Zweedse keuken. Ik eet lang niet alles..ben nogal kieskeurig soms. Te spicy kan ik zoiezo niet eten dan krijg ik last van mijn maag.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:54 schreef AKnynke het volgende:
Vinden jullie de keuken van je huidige land lekker?
Ik hou eigenlijk niet zo van de Hollandse keuken, behalve stamppot en bruine bonen. Maar ook de Zweedse keuken vind ik niets, vooral gekookte aardappelen in een sausje, erg saai moet ik zeggen.
In Zimbabwe vond ik het ook niets, sadza (de pap die je met je handen eet) is binnen te houden, maar erg droog, t vlees heeft weinig vlees en alles is moddervet. Het enige grote voordeel is de bief, heerlijk, en heel erg goedkoop. Als ik het kon vinden en voor mezelf kookte was het dus altijd een grote lap bief. Oh, en de avocado's, zo groot als pompoenen, en die kostten ook niets...![]()
Ik zoek nog het land waar de keuken goed bij me past, maar ik denk dat dat lastig wordt. M'n smaak is gewoon te divers..
Hotdogs met aardappel puree. WTF! Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:55 schreef breaky het volgende:
[..]
Heb trouwens een tijdje in Zweden gezeten en vond de keuken ook saai. En hotdogs met aardappel puree was nou ook niet mijn favoriete snack
Ik heb heerlijk zitten eten in Spanje. Wat vind je niet zo lekker dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:52 schreef hondjes het volgende:
De Spaanse keuken is ook niet zo lekker, neem altijd de Hollandse dingen mee,
Het viel mij zo tegen dat zoveel dingen in liters olie gebakken worden. Alles komt zo vet uit de pan, gewoon, bij veel van mijn Spaanse kennissen; en het is een smaak die je op een gegeven moment een beetje zat wordt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:54 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk zitten eten in Spanje. Wat vind je niet zo lekker dan?
Ook patatje met en frikandel speciaal?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Over boodschappen en buitenlandse keuken gesproken: Aanstaande zaterdag staat in centraal Stockholm een Nederlandse markt. Poffertjes!
Ik hoop dat ze het in Malmo ook hebben. Daar ben ik nl op zaterdag!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Over boodschappen en buitenlandse keuken gesproken: Aanstaande zaterdag staat in centraal Stockholm een Nederlandse markt. Poffertjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |