Nee, ik ken het nietquote:Op donderdag 5 november 2009 18:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Misschien ken je het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
hoe wil je dat doen met 20 mensen om je heen.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
Heb je er nieteens ter plekke één gepaald?
veel plezier met je 89e startrek weekend oprijquote:Op donderdag 5 november 2009 18:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Misschien ken je het wel. Vandaag was er een studiebeurs in Zwolle. Misschien ben jij wel als een 16 jarige fokker er heen geweest.
Maar goed ik moest dus bij een stand staan en mensen inlichten over de opleidingen waar ik nu op school zit. De stand zag er leuk uit. Aangenaam. Joepie! Ik mocht lekkere 16 jarige maagdelijke godinnetjes inlichten. Wat een lekker spontaan gevoel was dat. Ik verbaasde me over het feit dat deze godinnetjes zo bloedmooi waren, en oud zagen voor hun leeftijd. Ik kreeg er bijna een erectie van. Een b00ner krijgen is niet cool als je stond te praten. Dus ik pakte gauw 2 versnelde opleiding blaadjes om het te bedekken. Ging goed.
Maar enfin ik heb wel 67 telefoonnummers gescoord. Ik ben bang dat mijn balzak dit weekend zo klein wordt als een droperwt.
klacht: erectie krijgen als je staat te praten
klacht: geile 16-jarigen, maar het zijn er teveeeeeeeeeeeeeeeeel! Veel te veel.
Goed: dit weekend rampetampen.
Als hij dat werkelijk in één weekend wil doen wordt-ie compleet vacuüm gezogen, vreesch ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:07 schreef afcajos het volgende:
67 telefoonnummers gescoord? Als iemand zijn/haar gegevens invult op een lijstje zie jij dat als een persoonlijk gescoord nummer?
Neukse komend weekend.
nee, geen ingevulde gegevens.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:07 schreef afcajos het volgende:
67 telefoonnummers gescoord? Als iemand zijn/haar gegevens invult op een lijstje zie jij dat als een persoonlijk gescoord nummer?
Neukse komend weekend.
Ga dan naar het vliegend paard. Alhoewel als je 16 jarige meisjes wil scoren kan je misschien ook maar beter naar Timeless gaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:11 schreef afcajos het volgende:
Overigens, hoe staat tegenwoordig met de 16 jarige meisjes in Zwolle? Een vriend van me die daar op school zit (Windesheim) vroeg of ik morgen middag mee ga naar de timeless. Vroegaaah wel veel gedaan, ik ga er vanuit dat er weer een kekke lichting jonge dames aanwezig zal zijn.
yup, in zwolle is er niks mis mee, hele regio daar zit wel goed gebakkenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:11 schreef afcajos het volgende:
Overigens, hoe staat tegenwoordig met de 16 jarige meisjes in Zwolle? Een vriend van me die daar op school zit (Windesheim) vroeg of ik morgen middag mee ga naar de timeless. Vroegaaah wel veel gedaan, ik ga er vanuit dat er weer een kekke lichting jonge dames aanwezig zal zijn.
Vliegende paard ben ik wel eens geweest ja, daar zullen we ook wel heengaan, als de timeless dicht gaatquote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ga dan naar het vliegend paard. Alhoewel als je 16 jarige meisjes wil scoren kan je misschien ook maar beter naar Timeless gaan.
Genoeg te vinden in Timeless.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vliegende paard ben ik wel eens geweest ja, daar zullen we ook wel heengaan, als de timeless dicht gaat
Wat zal jij maandag gefrustreerd zijn als je niet gescored hebt komend weekend. Kom je als een sufgerukte tuinkabouter op school.quote:Goed: dit weekend rampetampen.![]()
67 wel te verstaan!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:34 schreef HalvinCarris het volgende:
TS zit vanavond weer tot diep in de nacht op FOK!, en dan gaat hij om 4:00 posten dat hij "net terug is" en hij er wel 3 gepaald heeft.
Dream on, dream on.
het is tijd om nummers te delen. Komen we met heel FOK! naar Zwolle.quote:
Zie ik je vanavond in de Voorstraat? Dan praten we wel verder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |