Hey, jij bent ook een communist!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Done. Nu eten en werken
Kus voor elke mongool op Fok!
Ik heb je fotoboek bekeken en ik moet je complimenteren met je zelfkennis.quote:
Wat is er met de linkerkant van jouw gezicht aan de hand?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:32 schreef Tamashii het volgende:
Leeelijk.
die mag alleen haar mongoloïde broertje zien (zie foto)quote:Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wat is er met de linkerkant van jouw gezicht aan de hand?
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:37 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
die mag alleen haar mongoloïde broertje zien (zie foto)
iemand? was nl. zeer vermakelijk om z'n triestheid.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:35 schreef LarryDavid het volgende:
Kan iemand dat topic vinden waar ze iemand oplicht door een of ander account (oid) van een nerdspel (WoW ofzo) te krijgen maar niet te betalen?
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:35 schreef LarryDavid het volgende:
Kan iemand dat topic vinden waar ze iemand oplicht door een of ander account (oid) van een nerdspel (WoW ofzo) te krijgen maar niet te betalen?
Zij had 't account, toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:35 schreef LarryDavid het volgende:
Spijtig dat ze een communistische idioot is.quote:
Onder het mom van eerlijk delen?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:50 schreef Quir het volgende:
[..]
Spijtig dat ze een communistische idioot is.
quote:
Ja 't blijft geen feest natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:50 schreef Quir het volgende:
Spijtig dat ze een communistische idioot is.
Ja idd, omdat ie dat had gegeven zonder er eerst geld voor te krijgen. Maar de transactie was dus dat zij die account kreeg, en hij er geld voor.quote:
maar ik heb heul die account nietquote:Op donderdag 5 november 2009 18:03 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
Ja idd, omdat ie dat had gegeven zonder er eerst geld voor te krijgen. Maar de transactie was dus dat zij die account kreeg, en hij er geld voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |