ow ja... via pop3 benaderbare mailadressen.......quote:
18 euroquote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef Xcalibur het volgende:
Webreus? Geen idee wat ze kosten maar het is wel goedkoop
Dit plaatje heeft niks met sex te maken, dit had betrekking op stripboekenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk meer schokkend hoe jij dat plaatje tegen komt!!!!
Was je zo op zoek naar sexplaatjes en dat je Fogel tegen kwam?
Ik werk niet met "strip" boeken neequote:Op donderdag 5 november 2009 21:23 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dit plaatje heeft niks met sex te maken, dit had betrekking op stripboeken
Check: http://sirrealcomix.mrainey.com/index.htm
A dirty mind.....
Ik heb een aantal domeinen bij one.com en ben erg tevreden.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:33 schreef Nizno het volgende:
Iemand nog een idee waar ik goedkoop en goed mijn domeinnaam kan parkeren. Wil alleen emailen en de url doorlinken naar wat ik op dat moment wil...
Momenteel ben ik 17 euro per jaar kwijt bij e-creative (hoewel eerste jaar gratis dankzij actie op FOK!)
die kost me juist 27 euro per jaar... vond ik wat aan de hoge kant.....quote:Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een aantal domeinen bij one.com en ben erg tevreden.
Wat is een alternatief domein?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:43 schreef ManAtWork het volgende:
www.pcextreme.nl
Breng er straks mijn alternatief domein ook onder.
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:49 schreef Xcalibur het volgende:
Een tweede domeinnaam die op dezelfde site uitkomt gok ik?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik precies betaalquote:Op donderdag 5 november 2009 22:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kost me juist 27 euro per jaar... vond ik wat aan de hoge kant.....
Aangezien ik een .net domein heb.... .nl was al bezet....
Sinterklaas!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:18 schreef ManAtWork het volgende:
[ afbeelding ]
En ik maar denken: wat hoor ik toch steeds.
Hmmm, de site is ook niet meer te benaderen.quote:
Knip, plak en tadaa, het werkt.quote:
Vast? Uit de hand gelopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:38 schreef JumpingJacky het volgende:
Shit, ik zit vast, ik kom de deur niet uit
Neuh, er staat wat voor de deur (zie boven)quote:
De deur slaat naar binnen open en de trap is vrij... alleen een vrouw kan dan nog steeds vast komen te zittenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:03 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Neuh, er staat wat voor de deur (zie boven)
ja.. ik moest gokken wat je bedoeldequote:
Vandaar.quote:
Op zich helemaal geen beroerde gok, een pakje voor de deurquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.. ik moest gokken wat je bedoelde
een breekbaar pakketje is wel erg eng van StKlaasquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:22 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Op zich helemaal geen beroerde gok, een pakje voor de deur
Een creatieve vrouw als jij, weet wel een oplossing te bedenken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:38 schreef JumpingJacky het volgende:
Shit, ik zit vast, ik kom de deur niet uit
just 1 day.... and I have WEEKEND!!!!quote:
Ik heb het toch liever iets warmer... Zo rond de 19 ofzoquote:Op maandag 9 november 2009 13:32 schreef Fogel het volgende:
15 graden is juist een perfecte temperatuur om in te werken (kantoorwerk ja)
Heel goed.quote:
Hmmm, vraag me af hoelang ze op die manier kunnen volhouden niet commercieel te zijnquote:Op maandag 9 november 2009 17:02 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik begin binnenkort ook maar een niet-commercieel adviesbureau. Ik zag net het jaarverslag van het juridisch loket, die boeren niet slecht voor een niet-commercieel bureau. Die worden volgestopt met subsidies die niet gebruikt worden, lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |