quote:Op woensdag 18 november 2009 21:43 schreef marcodej het volgende:
Zoveel filmpjes en dan staat mn dorpsgenoot Joey Bianco er niet eens tussen.
Zijn licht erotiserende heupbewegingen zijn lokaal al befaamd!
Tering zeg, wat een volkquote:Op woensdag 18 november 2009 21:44 schreef Urquhart het volgende:
Deze al voorbij gekomen?Is een topper op Tv Oranje, en is episch: inclusief heel de volksbuurt in de voortuin en scooter van zanger in de clip
Mijn god wat een volkquote:Op woensdag 18 november 2009 21:44 schreef Urquhart het volgende:
Deze al voorbij gekomen?Is een topper op Tv Oranje, en is episch: inclusief heel de volksbuurt in de voortuin en scooter van zanger in de clip
Ook TV oranje kijker?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb speciaal zo'n muzikaal pakket bij de kabelboer aangevraagd om deze epische zender te mogen ontvangenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ook TV oranje kijker?Zo rond de kerst komen er pas echt epische dingen voorbij.
En terecht. Ik wist tot voor kort niet hoeveel Nederlands talent er rondloopt, maar er zijn nog zeker duizenden artiesten te ontdekken!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb speciaal zo'n muzikaal pakket bij de kabelboer aangevraagd om deze epische zender te mogen ontvangen![]()
Ik ben benieuwd naar de kerstspecials
Graag alle nieuwe helden hier postenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb speciaal zo'n muzikaal pakket bij de kabelboer aangevraagd om deze epische zender te mogen ontvangen![]()
De tering , is deze clip tevens een poging op het wereldrecord zo veel mogelijk tokkies in clip te krijgen te verbeterenquote:Op woensdag 18 november 2009 21:44 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 07:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Graag alle nieuwe helden hier posten![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Categorie: lelijke dude met lekker wijf
Antje is wel MILFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |