Ik ookquote:Op donderdag 5 november 2009 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
Ik las broer
Gelukkig maar een broek, dus je moet net blij zijn dat het niet erger was zoals je broer. Feliii
Ohnee, niet met deze broeken.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef Quir het volgende:
Kwak er meer overheen. Ik zag eens een plaatje van een broek waar ze 't expres overheen hadden gegooid, zag er best cool uit.
Jaquote:Op donderdag 5 november 2009 16:43 schreef SuperwormJim het volgende:
*Wacht op de eerste "sociëteit" reactie en de daaruit volgende WO/HBO discussie.
play him off,quote:Op donderdag 5 november 2009 16:42 schreef Florian_ het volgende:
Tijdens het schoonmaken van de sociëteit is bleekmiddel op m'n mooie Dockers® broek gekomen.
Klacht: Witte bleekvlekken op m'n broek die er niet meer uit gaan.
Kut zegquote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
90 euro ongeveer. Maar ik had hem nog niet zo lang. Zonde.
Inderdaad, Ali.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:52 schreef Holy_Goat het volgende:
Je zal maar een Dockers broek dragen en florian heten....
Verrek, nu je het zegtquote:Op donderdag 5 november 2009 16:52 schreef Holy_Goat het volgende:
Wat een baas.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:52 schreef Holy_Goat het volgende:
Friet natuurlijk! Dat is voor beschaafde mensen namelijk. Patat is voor paupersquote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
En eten ze nou friet of patat op de soos?
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
Ik las broer
Nee, patat.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Friet natuurlijk! Dat is voor beschaafde mensen namelijk. Patat is voor paupers
ditquote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef Quir het volgende:
Kwak er meer overheen. Ik zag eens een plaatje van een broek waar ze 't expres overheen hadden gegooid, zag er best cool uit.
hoe oud ben jij wel niet dat je hier een topic van maakt om een broek .....quote:Op donderdag 5 november 2009 16:42 schreef Florian_ het volgende:
Tijdens het schoonmaken van de sociëteit is bleekmiddel op m'n mooie Dockers® broek gekomen.
Klacht: Witte bleekvlekken op m'n broek die er niet meer uit gaan.
Gebleekte broeken waren toch in, of ben ik nou blijven hangen 2002 ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:30 schreef djken het volgende:
[..]
hoe oud ben jij wel niet dat je hier een topic van maakt om een broek .....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |