geiletiener15@hotmail.com was het toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je een verkeerd emailadres had gedaan
En nog hard ookquote:Op donderdag 5 november 2009 17:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NEIN!
[..]
Ik heb je wel geslagen.
Ik keek alleen het eerste stuk.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat gaat ook over een dokter
NEE NIKS!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
Hij heeft zoveel niet gedaan, kan vanalles zijn WAAA
Geen voorbinddildo.quote:
MIETERSquote:Op donderdag 5 november 2009 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lul niet, je hebt met mij meer gedaan dan met wie dan ook stomkop
Niks kuts aan de tijd hoor, ik heb gewoon geen zinquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Exen zijn stom
Als je een debiele partner hebt: geen kinderen nemen is mijn tip van de dag
Jij beet mij hard. Meerdere malen!quote:
Dat was niet zo hard....quote:Op donderdag 5 november 2009 17:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij beet mij hard. Meerdere malen!
Dat is het dus iig nietquote:Op donderdag 5 november 2009 17:13 schreef Devvie het volgende:
zotheids piemel ruikt naar stront, troelala troelala
zotheids piemel ruikt naar stront, troelalalalala
Iets met etenstijd en midden in de spits zitten.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks kuts aan de tijd hoor, ik heb gewoon geen zin![]()
Waarom zou een college om 6 kut zijn?Liever dat dan midden op de dag.
Hoe kunt u uw verwarming ontluchten en cv ketel bijvullen?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoiets heb ik al eens geprobeerd. Toen spoot de drab tegen mijn o.a. witte gordijnen aan. Maar ik kijk zometeen nog wel even ofzo, want volgens mij zit er ook nog een andere knop op.
[..]
Huh?
Wat anders?quote:
Bedankt, nu wil Crack geen kinderen meer van mij.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Exen zijn stom
Als je een debiele partner hebt: geen kinderen nemen is mijn tip van de dag
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:13 schreef Devvie het volgende:
zotheids piemel ruikt naar stront, troelala troelala
zotheids piemel ruikt naar stront, troelalalalala
Ze ging mij pijpen.quote:
Van achteren vergroot juist de kans op kinderen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zal deze tip even meenemen naar achteren.
Bedankt voor je bijdrage.
Ik distantieer mij verder van dit gesprek.quote:
Oke, je draait 'm open tot er een straaltje uitkomt, en dan? Moet je al het water er uit laten lopen dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bla
Hoe kunt u uw verwarming of cv ontluchten?
Na het cv ketel bijvullen moet u de cv ontluchten. Dit werkt als volgt:
* Draai alle radiatoren open en schakel de pomp bij de cv-ketel uit door de stekker uit het stopcontact te trekken.
* Ga hierna van beneden naar boven alle radiatoren langs en draai overal met het bijbehorende ontluchtingssleuteltje het ontluchtingskraantje open tot er een straaltje water uitkomt. Vergeet de ontluchtingskraantjes bij de cv-ketel niet!
Ik vind jou liefquote:Op donderdag 5 november 2009 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zal deze tip even meenemen naar achteren.
Bedankt voor je bijdrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |