quote:Op donderdag 5 november 2009 17:05 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee joh, alleen nog maar likken likken likken.
Ik had je wel toen ooit toegevoegdquote:Op donderdag 5 november 2009 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ik een uitnodiging van jou gehad..?
Ik denk dat je een verkeerd emailadres had gedaanquote:Op donderdag 5 november 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had je wel toen ooit toegevoegd
Nee, jij bent erg saai in bed.quote:
Hij tikt heel erg, omdat er (denk ik) teveel lucht in zit. Maar hoe los ik dit opquote:Op donderdag 5 november 2009 17:06 schreef Skylark. het volgende:
Allure, wat is er trouwens mis met je verwarming?
See me carequote:Op donderdag 5 november 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat jij je eventjes iets te goed voelt
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb tijdens een seksrollenspel ooit eens voor monteur gespeeld.
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je heel even weg bent en je komt terug en het is een zootje.
Lul niet, je hebt met mij meer gedaan dan met wie dan ook stomkopquote:Op donderdag 5 november 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, jij bent erg saai in bed.
Grapje
Verwijder je system32 mapjequote:Op donderdag 5 november 2009 17:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij tikt heel erg, omdat er (denk ik) teveel lucht in zit. Maar hoe los ik dit op?
quote:
Hij voegde mij toen toe.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je een verkeerd emailadres had gedaan
Verwarmingsregelaar erafdraaien, daarna de 'dop' eraf draaien, drab eruit laten lopen, 'dop' er weer op draaien, met een hamer een keer flink tegen dat pinnetje aan slaan en de verwarmingsregelaar er weer op draaien.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij tikt heel erg, omdat er (denk ik) teveel lucht in zit. Maar hoe los ik dit op?
[..]
See me care.
Volgens mij weet ik dan nu al wat.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lul niet, je hebt met mij meer gedaan dan met wie dan ook stomkop
Zo ver mogelijk naar boven gaan, open draaien, water erbijquote:Op donderdag 5 november 2009 17:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
See me care.
ZH toch ook?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En nee, mijn ex vond het ook leuk om mij uit te schelden en alles wat daar bij hoorde
Ahh, jij hebt ook meegespeeld?quote:
Sssst!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lul niet, je hebt met mij meer gedaan dan met wie dan ook stomkop
Dat gaat ook over een dokterquote:
Ik kan het ook wel raden jaquote:
Wat een kut tijdquote:Op donderdag 5 november 2009 17:09 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb om 6 uur college zo, royal sadness
NEIN!quote:
Ik heb je wel geslagen.quote:
Zoiets heb ik al eens geprobeerd. Toen spoot de drab tegen mijn o.a. witte gordijnen aanquote:Op donderdag 5 november 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verwarmingsregelaar erafdraaien, daarna de 'dop' eraf draaien, drab eruit laten lopen, 'dop' er weer op draaien, met een hamer een keer flink tegen dat pinnetje aan slaan en de verwarmingsregelaar er weer op draaien.
Huh?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo ver mogelijk naar boven gaan, open draaien, water erbij
Indd jaquote:Op donderdag 5 november 2009 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
Hij heeft zoveel niet gedaan, kan vanalles zijn WAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |