Omdat Allure_ the top of the bill is. Die kun je niet faken, bitch.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef Simon_Cook het volgende:
Waarom zou iemand dat Allure_ kloontje shredderenKloons hebben ook rechten ja
Bowl-foto's zijn altijd heel charmant.quote:
Goed punt, Cookie.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef Simon_Cook het volgende:
Waarom zou iemand dat Allure_ kloontje shredderenKloons hebben ook rechten ja
Ja.quote:
Lang verhaal.quote:
Dat zeggen ze.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, nou dat heeft er niks mee te maken
En nee niks webcam
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef Skylark. het volgende:
4ebe, ben jij in staat om een reactie posten van langer dan 6 woorden? Indien dat het geval is mij graag vantevoren even een PM sturen zodat ik hem lees.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een vraag.
Laatste tijd zitten er aan de randen van mijn aquariumplanten een soort donker grijs/zwarte alg (?)
En bij sommige lijkt het wel of er zee-egels groeien (een soort alg met stekels?)
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik zal vanavond proberen een foto te maken.
Ik heb volgens mij ook echt al zn "charmante" foto's al gezienquote:Op donderdag 5 november 2009 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bowl-foto's zijn altijd heel charmant.
dit is top drie optimisme, top of the billquote:Op donderdag 5 november 2009 16:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat Allure_ the top of the bill is. Die kun je niet faken, bitch.
Nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef Skylark. het volgende:
4ebe, ben jij in staat om een reactie posten van langer dan 6 woorden? Indien dat het geval is mij graag vantevoren even een PM sturen zodat ik hem lees.
Misschien moet je ook niet de douche een half uur aan zetten en dán pas gaan douchen.. ?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Lang verhaal.
[..]
Dat zeggen ze.
Waarom niet?
Ik ga trouwens mijn huisbaas vermoorden. Ik heb alweer geen warm water.
Oke.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:57 schreef Skylark. het volgende:
Jezus christus, Zotheid, nog een multi-quote en ik assimileer je. Je bent Breathtaking niet.
Je maakt me belachelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook echt al zn "charmante" foto's al gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee echt...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zoveel levens. Combineren, broeder. Combineren.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik voel me hier helemaal niet meer thuis.
Kan ik er wat aan doen dat ik het nu vaak te druk heb (lees: een leven heb) voor de SC?
Ok, doeiquote:Op donderdag 5 november 2009 16:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik voel me hier helemaal niet meer thuis.
Kan ik er wat aan doen dat ik het nu vaak te druk heb (lees: een leven heb) voor de SC?
Dat is zo kut als jij de OP maakt van de SC.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Je kan ook een abo nemen en mij blocken
Ik betaal er toch voor!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien moet je ook niet de douche een half uur aan zetten en dán pas gaan douchen.. ?
Hoezo, ik ben toch nog bij jequote:Op donderdag 5 november 2009 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Je maakt me belachelijk.
Hou je bek eens dicht.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:57 schreef Skylark. het volgende:
Jezus christus, Zotheid, nog een multi-quote en ik assimileer je. Je bent Breathtaking niet.
Dat topic was gisteren ofzo?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef Skylark. het volgende:
Wat een chaotische SC man. Iedereen quote zichzelf en al die multi-quotes en vage redeneringen.
Heb je dat mapje nou al verwijderd?quote:
Ow.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben toch nog bij je
Dus zo erg vond ik het niet hoor![]()
Dan moet er een grotere komen!quote:
Met die trui?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ow.
Hoe kom jij trouwens aan mijn gitaarspeelindeBKfoto?
Ik heb dr niet op msn.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef Lakitu het volgende:
Ok, ik snap ook niks meer van deze SC.Crack en Zh, ga even door op msn ok
Gelukkig nog één persoon die het met mij eens is.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef Lakitu het volgende:
Volgens mij hangt de rode vlag uit. Maar ik weet niet of lesbo's dat ook hebben eigenlijk.quote:
Nu je het zegt, ik heb een vraag over verwarmingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef Zotheid het volgende:
En m'n verwarming gaat ook niet aan.
Hé, jullie ook hier, jongens?quote:
Goeie grapquote:
Oke. Ik kan hem nergens meer vinden.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met die trui?
Die had jij zelf gestuurd
Ja ik zat te kijken, maar dat is echt de oplossing?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb je dat mapje nou al verwijderd?
Nu weet je hoe ik me voel als jullie bezig zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:57 schreef Zotheid het volgende:
EN DAT KUTKIND ZIT ALWEER "What's going on" TE ZINGEN.
4EBE, HEB JE DIE LINK VAN DIE DEATHMETAL?
Wat is daar precies het praktisch nut van?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mij hangt de rode vlag uit. Maar ik weet niet of lesbo's dat ook hebben eigenlijk.
Je zeikt een beetje.quote:
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik zat te kijken, maar dat is echt de oplossing?Ik vertrouw je nooit zo.
Waarom dat? Dan zie je alleen de OP niet, de rest van het topic zie je gewoonquote:Op donderdag 5 november 2009 16:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is zo kut als jij de OP maakt van de SC.
Dat was penseel alg en ik heb een nieuwe lamp aangeschaft.quote:
Als je klaar bent mag je mij ook helpen!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pfffffffff
Ik ga koken ofzo.
Nagedaan te hebben en tijdens het afwassen.
O, ik moet ook de was ophangen en een nieuwe was erin doen.
En ik ben nog bezig met de lego. Heb ik nieuwe bakken bij gekocht, is het nog niet genoeg denk ik
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mij hangt de rode vlag uit. Maar ik weet niet of lesbo's dat ook hebben eigenlijk.
Ik heb tijdens een seksrollenspel ooit eens voor monteur gespeeld.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb een vraag over verwarmingen.
Wie is er hier verwarmingsmonteur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |