mijn zus die douchet pas 1 keer per dag sinds ze een vriend heeft. Schijnheile kuthoerquote:Op vrijdag 6 november 2009 02:19 schreef Sjibble het volgende:
Ik ken iemand die doucht 's ochtends en 's avonds.
Ter verduidelijking, dat is 14 keer per week.
Lees de OP anders nog een keertje.quote:
Als je elke dag doucht zijn je billen en plassertje toch schoon. Bovendien gebruik je papier om tussen je billen te vegen. Of gebruik jij maar 1 velletje waar je met je vingers doorheen drukt?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef Tacobell het volgende:
Mensen die hun handen niet wassen na een toiletbezoek.![]()
Tevens douche ik elke dag.
En dan wel op dr vriendje zeiken dat hij weer niet elke dag douchet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:20 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
mijn zus die douchet pas 1 keer per dag sinds ze een vriend heeft. Schijnheile kuthoerDaarvoor 3 keer per week ofzo
Moet je de volgende keer ook achter je voorhuid poetsen. Gast, ik stond naast je te pissen, wat een graflucht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:32 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben echt fokking nice en douche me elke dag en maak mijn kamertje ong. 2 x per week schoon
.
Ik dacht al wat ruik ik toch.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef Dickbride het volgende:
Het aantal douchemomenten hangt bij mij sterk samen met het aantal sexmomenten [ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |