Ze lopen niet raar.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:17 schreef Airlocker het volgende:
Loop je even door de stad, zie je van dat volk dat waarschijnlijk heel de dag niets beters te doen heeft dan buiten lopen. Doet er verder niet echt toe, maar waarom moeten die "gangsters" altijd zo raar lopen?
Nouja, die luitjes hebben sowieso al een verstandelijke beperkingquote:Op donderdag 5 november 2009 16:17 schreef Airlocker het volgende:
Als je een lichamelijke beperking hebt waardoor je je lichaam niet goed in balans kan houden dan heb ik daar alle begrip voor. Helaas is dit niet zo bij het soort dat ik bedoel.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef Biogarde het volgende:
Lees net dat we een nieuwe poging doen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Ze lopen niet raar.
Ze hebben swagger.
En jij niet.
Met bijbehorende armbewegingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo'n hanig loopje is al triest zat, maar als ze echt zo gaan crip-walken dan moet ik altijd even hadrop lachen. Je weet wel, dat ze zo heel diep door de knie zakken bij de ene stap, en dan het andere been alleen bijtrekken naast het ander. Je zou ze als moeder van zoiets toch een schop in de nek geven van schaamte voor het belachelijk maken van de gehandicapte medemens
Of tegen ze aan botsen zodat ze uit evenwicht rakenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo'n hanig loopje is al triest zat, maar als ze echt zo gaan crip-walken dan moet ik altijd even hadrop lachen. Je weet wel, dat ze zo heel diep door de knie zakken bij de ene stap, en dan het andere been alleen bijtrekken naast het ander. Je zou ze als moeder van zoiets toch een schop in de nek geven van schaamte voor het belachelijk maken van de gehandicapte medemens
Ja preciesquote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef Mwanatabu het volgende:
da's toch geen cripwalk jongequote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef Mwanatabu het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Ze lopen niet raar.
Ze hebben swagger.
En jij niet.
+ een mobieltje die op zijn hardst staat, waar Yes-R en Lil Wayne uit de crappy speakertjes worden geperstquote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ja precies! En dan nog een broek die veels te laag op hun benen hangt.
da's best hoog.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:30 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die hun broek op hun navel hebben!
hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
da's toch geen cripwalk jonge
kan iemand me trouwens ook uitleggen waarom gangsters vaak dakfeesten, telescopen, cowboyhoeden en vaak de meest bizarre dansjes doen?
zoals hier @ 0:20, dank.
Indeed..quote:Op donderdag 5 november 2009 16:30 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die hun broek op hun navel hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |