Och ik vind haar nog steeds goed te doen hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het gaat me meer om de muziek Juup©
Anneke was in '96 lekker maar tegenwoordig
ze is een beetje magertjes iddquote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Och ik vind haar nog steeds goed te doen hoor, maar eerlijk is eerlijk in 96 was het allemaal wat jonger en ik denk ook steviger en strakker
koeltoerbarbaar!quote:
Ook dat en ik ben niet goed in namen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij komt ook uit Friesland, daar zijn ze wereldvreemd.
wat is jouw muzieksmaak eigenlijk?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ook dat en ik ben niet goed in namen.
Ken de liedjes wel hoor
ik vind heel veel leuk, dus niet een bepaalde stroom.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is jouw muzieksmaak eigenlijk?
quote:
die mevrouw kent jou waarschijnlijk ook nietquote:
Dat dus!quote:
Dat dus!quote:
En ze weet niet wat ze mist.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die mevrouw kent jou waarschijnlijk ook niet
Nue hoezo?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar Watuntrik, nu je toch in "ons" topic zit, vertel eens wat over jezelf.
Kom je uit Valkenswaard?
Zak over haar hoofd en .......quote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Anneke van de Catering heeft een naar gebit
Limboquote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Nue hoezo?![]()
Ben ras echte Import Limbo (Reserve Belg)Jawohl!
Dat is nou de F&F mafiaquote:Op donderdag 5 november 2009 18:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Mijn reactie is weg uit het cavia topic.Die van FUFR staan er nog wel.
Eindhoven - Zwedenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:31 schreef r8ality het volgende:
Capelle a/d IJssel - Tilburg: 16.45 - 18.45. Tilburg - Eindhoven: halfuurtje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |