Och ik vind haar nog steeds goed te doen hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het gaat me meer om de muziek Juup©
Anneke was in '96 lekker maar tegenwoordig
ze is een beetje magertjes iddquote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Och ik vind haar nog steeds goed te doen hoor, maar eerlijk is eerlijk in 96 was het allemaal wat jonger en ik denk ook steviger en strakker
koeltoerbarbaar!quote:
Ook dat en ik ben niet goed in namen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij komt ook uit Friesland, daar zijn ze wereldvreemd.
wat is jouw muzieksmaak eigenlijk?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ook dat en ik ben niet goed in namen.
Ken de liedjes wel hoor
ik vind heel veel leuk, dus niet een bepaalde stroom.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is jouw muzieksmaak eigenlijk?
quote:
die mevrouw kent jou waarschijnlijk ook nietquote:
Dat dus!quote:
Dat dus!quote:
En ze weet niet wat ze mist.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die mevrouw kent jou waarschijnlijk ook niet
Nue hoezo?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar Watuntrik, nu je toch in "ons" topic zit, vertel eens wat over jezelf.
Kom je uit Valkenswaard?
Zak over haar hoofd en .......quote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Anneke van de Catering heeft een naar gebit
Limboquote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Nue hoezo?![]()
Ben ras echte Import Limbo (Reserve Belg)Jawohl!
Dat is nou de F&F mafiaquote:Op donderdag 5 november 2009 18:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Mijn reactie is weg uit het cavia topic.Die van FUFR staan er nog wel.
Eindhoven - Zwedenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:31 schreef r8ality het volgende:
Capelle a/d IJssel - Tilburg: 16.45 - 18.45. Tilburg - Eindhoven: halfuurtje
.
In Brabant blijven ze graag voor de trein springenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:31 schreef r8ality het volgende:
Capelle a/d IJssel - Tilburg: 16.45 - 18.45. Tilburg - Eindhoven: halfuurtje
.
Mail OGD anders ff. Die schieten niet opquote:Op donderdag 5 november 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Eindhoven - Zweden
liever vandaag dan morgen
wat moeten ze doen?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mail OGD anders ff. Die schieten niet op.
Iddquote:Op donderdag 5 november 2009 19:35 schreef febster het volgende:
[..]
In Brabant blijven ze graag voor de trein springen.
*mailt*quote:Op donderdag 5 november 2009 19:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ze 2 miljoen overschrijven naar mijn rekening ga ik mee :
Nee, maar wel regelmatig dat er een auto voor je neus stil staatquote:Op donderdag 5 november 2009 19:58 schreef ArTiC het volgende:
raar, ik heb nou nooit dat er iemand voor mijn auto springt
jij hebt een uur in de trein stilgestaan? of op het station gezeten? of in een overvolle bus?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, maar wel regelmatig dat er een auto voor je neus stil staat.
40min lang.
Als je de pech van een springert hebt wil het idd nog wel eens een uur of 2 duren voordat je thuis bentquote:Op donderdag 5 november 2009 20:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij hebt een uur in de trein stilgestaan? of op het station gezeten? of in een overvolle bus?
ik pak het vaak wat subtieler doch vilein inquote:Op donderdag 5 november 2009 18:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Mijn reactie is weg uit het cavia topic.Die van FUFR staan er nog wel.
rij es wat vaker over de stoepquote:Op donderdag 5 november 2009 19:58 schreef ArTiC het volgende:
raar, ik heb nou nooit dat er iemand voor mijn auto springt
vertel vertel vertel, desnoods betalen we bij!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef FUFR het volgende:
morgen zal ik u allen vertellen over de bijna uit de hand gelopen halloweenoptocht met school. Teveel tikwerk nu.
nah, ik lig heel kut nuquote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vertel vertel vertel, desnoods betalen we bij!
ik ben een oplosserquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef bleiblei het volgende:
EMA!
Oeh, klinkt goed FUFR!
Had je er zelf een aandeel in, of was je toekijker.
Vanwege je avatar. Die fabriek zat in Valkenswaard.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Nue hoezo?![]()
Ben ras echte Import Limbo (Reserve Belg)Jawohl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |