correctquote:Op donderdag 5 november 2009 15:08 schreef Sjibble het volgende:
Ik concludeer uit Klacht2: en het einde van je verhaal dat jij nu op de pot zit te fokken, met die schijtaroma om je heen, omdat die megatrui die je hebt gebreën, men niet kan doorspoelen?
epic
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:08 schreef Sjibble het volgende:
Ik concludeer uit Klacht2: en het einde van je verhaal dat jij nu op de pot zit te fokken, met die schijtaroma om je heen, omdat die megatrui die je hebt gebreën, men niet kan doorspoelen?
epic
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:07 schreef Tacobell het volgende:
Had ik vroeger ook last van.![]()
Maar tegenwoordig poep ik alleen nog maar van schattige kleine keuteltjes.
Een Rotterdammer die doet alsof hij de BB heeft kunnen afmaken, blijven dromen jongen, ooit nemen ze je wel aan bij de gemeente dienst!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Lees voortaan TIJDENS het schijten even een woordenboek of 'Nederlands voor VMBO-1', kan je nog wat van leren.
Einz, dat komt door al die poep users zoals paul en appelsjsap jeweetz.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:14 schreef error_404 het volgende:
Veel poeptopics de laaste tijd....
nope, geloof het of niet, pure realiteit, heb het wel vaker meegemaakt maar dan met iets anders voor de deur met minder geduld enzoquote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef EINZ het volgende:
Hee, ruiken jullie dat? The smell of a bullshit story
als je het verhaal goed leest moet je tot de conclusie zijn gekomen dat dat het geval wasquote:Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef Westerling het volgende:
Wees blij dat ie niet vast komt te zitten.
Dat geeft pas een bende kan ik je vertellen.
Maar je moet dus dweilen? Of kon je op tijd op het stopknoppie drukken?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:26 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
als je het verhaal goed leest moet je tot de conclusie zijn gekomen dat dat het geval was
en ook GOED vast, nu heb ik ervaring met het verwijderen van vastliggende ontlastingen maar deze was intenst bezig terwijl er dus een schone voor de deur stond, FOUTE combo
Nee, als je ongezond eet krijg je vanzelf alleen maar van die kleine kutkeutels waarbij je heel hard moet persen.quote:
onze WC stroomt nog net niet over na 1x verstopt doorspoelen, alleen het water wou niet weglopen dus dat vermoeilijkde het probleem O_oquote:Op donderdag 5 november 2009 15:27 schreef Westerling het volgende:
[..]
Maar je moet dus dweilen? Of kon je op tijd op het stopknoppie drukken?
yup DRAMAquote:Op donderdag 5 november 2009 15:29 schreef Billy_Talent het volgende:
Herkenbare klachtVooral als die drol te groot is dat je em met je handen zo om het hoekje moet duwen. Walgelijk is dat
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:29 schreef Billy_Talent het volgende:
Herkenbare klachtVooral als die drol te groot is dat je em met je handen zo om het hoekje moet duwen. Walgelijk is dat
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef thomaster het volgende:
tvp voor pics van o zo lekkere vriendin van zusje... en van zusje natuurlijk
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:56 schreef Nikmans het volgende:
Ik trek me altijd af onder het poepen
tja iedereen zijn ding, doe mij dan toch maar the ever infamous blumpkinquote:Op donderdag 5 november 2009 17:56 schreef Nikmans het volgende:
Moet je Cindy Kim eens bellen.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:04 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
tja iedereen zijn ding, doe mij dan toch maar the ever infamous blumpkin
pics?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:56 schreef Nikmans het volgende:
enligthen mequote:Op donderdag 5 november 2009 18:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Moet je Cindy Kim eens bellen.
aaaah nu je het zechtquote:Op donderdag 5 november 2009 18:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zij schijnt dat met enige regelmaat te doen.
Het ligt ook vaak aan de wc. Boven heb ik dat altijd, hier in huis, Tenzij ik direct doortrek.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:29 schreef Billy_Talent het volgende:
het uberhaubt postenquote:
klopt, boven waag ik me niet eens aan de WC want daar kan ik helemaal niks maken, beneden kan ik redelijk los gaan maar als ik WW3 bouw dan trekt die het ook niet meer en dat isquote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het ligt ook vaak aan de wc. Boven heb ik dat altijd, hier in huis, Tenzij ik direct doortrek.
Maar in de wc beneden kan ik ware eindbazen maken
neeen niet zon manier van vastzitten maar vastzitten door het gat waar alles doorheenspoelt ;o dus zon dikke klomp met schijt die vast komt te zittenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef marcel-o het volgende:
als zo'n ding blijft liggen ivm gewicht/plak neiging, pak je toch gewoon een lading wcpapier en geef je 'm 'n duwtje.![]()
![]()
en die chick, vriendinnetje van je zusje zal heus niet anders over je denken dan dat ze al doet![]()
en die aroma's kan je verbergen met wat lucifers en het gebruikte wcpapier .. werkt ook
gatverquote:Op donderdag 5 november 2009 23:03 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
neeen niet zon manier van vastzitten maar vastzitten door het gat waar alles doorheenspoelt ;o dus zon dikke klomp met schijt die vast komt te zitten
Met je handen?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:29 schreef Billy_Talent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, niet alleen is dat walgelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:25 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Met je handen?![]()
Daar is je tandenborstel voor!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:30 schreef AlbertusFrimusIII het volgende:
wc-borstel werkt ook prima
hahaha die werkt tot op een zekere hoogte, soms klompt het zo hard vast dat dat niet wil, en zuur genoeg hebben wij thuis idd nog een witteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:30 schreef AlbertusFrimusIII het volgende:
wc-borstel werkt ook prima
als ie vast zit zo net na het hoekje kun je er niet meer aan met de wc borstelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch niet met de onze
dan moet je de handjes vuilmaken![]()
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:17 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
als ie vast zit zo net na het hoekje kun je er niet meer aan met de wc borstel
toch niet met de onze
dan moet je de handjes vuilmaken![]()
Maar je kan daarmee wel de hardnekkige kleine op vliegenpoep-lijkende vlekjes verwijderen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:42 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Dude, niet alleen is dat walgelijk(je zit er namelijk mee in je mond), dat ding is ook veel te klein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |