Nee, ik win vast ook niet. Maar als je niet meedoet, weet je zeker dat je nooit 27,5 miljoen euro bij elkaar krijgtquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik koop dan het huis wat ik op het oog heb
Alleen zal ik de staatsloterij nooit winnen
Nou ja wij doen nooit meequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik win vast ook niet. Maar als je niet meedoet, weet je zeker dat je nooit 27,5 miljoen euro bij elkaar krijgt
Die allemaal denken dat ze H1N1 hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Omdat hij of zij de hele dag onbetekenende klachten moet aanhoren van onbetekenende mensen.
Dood moeten ze allemaal!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Omdat hij of zij de hele dag onbetekenende klachten moet aanhoren van onbetekenende mensen.
Zou er iemand anders op mijn account potse ?quote:
Bestaan er zulke mensen ?quote:Op woensdag 11 november 2009 07:51 schreef Jarno het volgende:
Als er iemand anders voor mij om 5:45 het bed uit wil kruipen, de trein in rollen en gaan werken, dan graag!
Goed voor de tepeltjesquote:Op woensdag 11 november 2009 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
de combiketel die er mee ophoudt als je net 10 seconden onder de heerlijk warme douche staat
Iig 1 dus. Maar dat ben ik zelf.quote:
This thread is... blahblahblah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |