Oeps, sorry schatje, ik zat even niet op te lettenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liefje, we zijn d'r al aan het negeren
Een normaal antwoord krijg je toch niet.
Ik verzin niks!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je doet er zelf net zo hard aan mee, dus vertel ons even wat ons jouw probleem is....
Man, dat is verlichtend gewoon, zo had ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant houden mensen zoals Sunny en Mooiii en andere adepten de "mythe" Huub ook wel aardig in stand. Best wel wrang te denken dat door zulke personen dat meisje straks geen leven heeft.
Is dat niet wat teveel eer? Ik denk dat de basis door Huub zelf is gelegd, puur door zijn gedrag in de kooi. En de rel van het scheiden en vermeende mishandeling daar zijn ze toch ook echt zelf verantwoordelijk voor. Om dan te zeggen dat er mensen zijn die dat in stand houden door daarop te blijven reageren vind ik niet zo redelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant houden mensen zoals Sunny en Mooiii en andere adepten de "mythe" Huub ook wel aardig in stand. Best wel wrang te denken dat door zulke personen dat meisje straks geen leven heeft.
Dan blijven er alleen nog wat youtubejes over van een pijpende Huub Huub die wordt gepijpt enzoquote:Op donderdag 5 november 2009 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk bijvoorbeeld niet dat de kinderen van bijvoorbeeld Nadia erg veel gezeik overhouden aan het Kooi gebeuren simpelweg omdat niemand er meer aan denkt over een paar jaar. Als Huub en Claire ook gewoon lekker uit de spotlights blijven komt het wel goed.
pak van m'n hart ....quote:Op donderdag 5 november 2009 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk bijvoorbeeld niet dat de kinderen van bijvoorbeeld Nadia erg veel gezeik overhouden aan het Kooi gebeuren simpelweg omdat niemand er meer aan denkt over een paar jaar. Als Huub en Claire ook gewoon lekker uit de spotlights blijven komt het wel goed.
goed dat je me er even aan herinnerd! bedankt heks!!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:07 schreef Toverheks het volgende:
sommige mensen moeten echt op tijd hun pilletje innemen hoor.
Ik kan oprecht melden dat ik in mijn schooltijd niet naar filmpjes van pijpende vaders van mijn medescholieren heb gezocht.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan blijven er alleen nog wat youtubejes over van een pijpende Huub enzo
he bah Marrije, moet nog eten dat bederft echt mijn eetlust hoor, die gedachten alquote:Op donderdag 5 november 2009 18:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan blijven er alleen nog wat youtubejes over van een pijpende Huub Huub die wordt gepijpt enzo
Spuuge&Likke kon 'ie ook zo lekker...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan blijven er alleen nog wat youtubejes over van een pijpende Huub Huub die wordt gepijpt enzo
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor 'Ik heb Nebahat Albayrak met een virtuele druipkaars bejegend'?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
iets met seks en kabinet![]()
Precies. Nuke the bastard !!!quote:Maargoed zelfs dat is nog beter dan wat Sunny en Judge hier presteren. Zo jamer dat ze goedwillende forum-uers de mond willen snoeren met persoonlijke aanvallen en vage aanvallende teksten.![]()
Ik hoor liever wat menigeen denkt van de affaire Huub/Claire
Ik weet het niet. Zodra duidelijk wordt wie hij is dan heb je de poppen aan het dansen. Denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan oprecht melden dat ik in mijn schooltijd niet naar filmpjes van pijpende vaders van mijn medescholieren heb gezocht.
Als Huub niet meer bekend is komt niemand daar op.
lastig he?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg, ik doe mijn best deze bende ontopic te trekken, laat me even
Tenzij het kind naar frambozen ruiktquote:Op donderdag 5 november 2009 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk bijvoorbeeld niet dat de kinderen van bijvoorbeeld Nadia erg veel gezeik overhouden aan het Kooi gebeuren simpelweg omdat niemand er meer aan denkt over een paar jaar.
Geen dank, heb altijd oog voor mijn medemens he, vooral als ze last van stemmetjes etc. hebben.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:10 schreef judge666 het volgende:
[..]
goed dat je me er even aan herinnerd! bedankt heks!!!!
Eh ja sorry. Maar ja dat tubeje spant toch wel de kroon.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he bah Marrije, moet nog eten dat bederft echt mijn eetlust hoor, die gedachten al
uhm???quote:Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geen dank, heb altijd oog voor mijn medemens he, vooral als ze last van stemmetjes etc. hebben.
nou hup vul een glas halfvol water en slikken maar, je weet eerst de oranje capsule en dan die 2 witte pillen, niet fijnmalen in de mond maar heel doorslikken.
Negeren, dan gaat het wegquote:Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geen dank, heb altijd oog voor mijn medemens he, vooral als ze last van stemmetjes etc. hebben.
nou hup vul een glas halfvol water en slikken maar, je weet eerst de oranje capsule en dan die 2 witte pillen, niet fijnmalen in de mond maar heel doorslikken.
Ik zou zeggen: vraag het je broertje en je bijna ex-schoonzus.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:55 schreef judge666 het volgende:
[..]
ontopic)
Denk je dat huub en Claire dit stomme achterlijke debiele topic ook leuk vinden????
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ghèghèghèquote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Tenzij het kind naar frambozen ruikt
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Tenzij het kind naar frambozen ruikt
NeeNee.. dan gaat 'ie misschien weg....zonde, zo'n Mekker hebben we al een tijdje niet meer gehad!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eh ja sorry. Maar ja dat tubeje spant toch wel de kroon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |